// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

سرورهای بازی Friday The 13th به‌زودی خاموش می‌شوند

شرکت Gun Media اعلام کرد سرورهای بازی Friday The 13th در پایان ماه جاری میلادی خاموش خواهند شد و این بازی آخرین پچ خود را در این ماه دریافت خواهد کرد.

بازی Friday the 13th: The Game در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان محصول مشترک استودیو Illfonic (ایلفونیک) و شرکت Gun Media (گان مدیا) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد و توانست توجه بازیکنان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند.

استودیو گان مدیا امروز اعلام کرد که پس از گذشت سه سال از انتشار بازی، سرورهای بازی جمعه سیزدهم برای همیشه در ماه نوامبر خاموش خواهند شد.

خوشبختانه سرورهای دیتابیس این بازی به‌صورت آنلاین باقی می‌ماند که به این معنی است که عملکرد Peer-to-Peer و میزان پیشرفت بازیکنان از بین نخواهد رفت. در یک پست از مت شوتچا (Matt Shotcha) در فروم این بازی در این‌باره توضیح داده شده است:

همه چیز باید بالاخره به پایان برسد و هرچند ممکن است این خبر بد به نظر برسد، اما هنوز باید به موضوعات زیادی بپردازیم و به اخبار مهمی اشاره کنیم.

سرورهای اختصاصی بازی Friday the 13th: The Game در طی انتشار آپدیتی که قرار است در طی ماه جاری یعنی ماه نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود، غیر فعال می‌شوند. این به این معنا است که سیستم حریف‌یابی در لابی‌های Quick Play به حالت Peer-to-Peer باز می‌گردد. بااین‌حال سرورهای دیتابیس فعال خواهند بود و میزان پیشرفت و بخش‌های آنلاک شده‌ی بازیکنان از بین نخواهد رفت. بنابراین کاربران می‌توانند بازی جمعه سیزدهم را ازطریق Peer to Peer Quick Play و مسابقات خصوصی ادامه دهند.

آپدیتی که در ماه نوامبر منتشر خواهد شد، آخرین پچ برای بازی جمعه سیزدهم نیز خواهد بود. تیم سازنده سخت مشغول کار هستند تا مشکلات بازیکنان را در این پچ پایانی برطرف کنند و بازیکنان می‌تواند انتظار داشته باشد که فهرست تغییرات نهایی ایجاد شده در این پچ یک هفته پیش از انتشار آن منتشر شود.

فروم‌های بازی قفل و آرشیو می‌شوند ولی این وجود بازیکنان همچنان قادر خواهند بود به اطلاعات موجود در بخش‌های مختلف مراجعه کنند. ما در صفحه‌های بازی در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های رسمی کم فعالیت خواهیم بود و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را فقط برای اعلامیه‌های مهم فعال نگه می‌داریم.

این بازی همچنان برای فروش در دسترس خواهد بود و به همین ترتیب از پشتیبانی کامل سایت JasonKillsBugs.com برای برطرف کردن مشکلات مربوط‌به بازی برخوردار خواهد بود. لطفاً برای دریافت هرگونه کمک به سایت پشتیبانی مراجعه کنید.

در مورد تغییرات نرخ‌های Double XP ،‌CP و Tape Drop Rates که در ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تنظیم شد، تیم سازنده تصمیم دارد این قابلیت را تا مدتی نامعلومی فعال نگه دارد.

 استودیو گان مدیا می‌خواهد از همه بازیکنان و هوادارانی که بازی Friday the 13th: The Game حمایت کرده‌اند، تشکر کند. ما می‌دانیم که شنیدن این خبر حتی با وجود اجتناب ناپذیر بودن آن برای شما دشوار است. ما از تک تک شما قدردانی می‌کنیم.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده