نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

بازی‌های Days Gone ،MediEvil و Friday The 13th به سرویس PS Now راه یافتند

فهرست بازی‌های سرویس PlayStation Now باری دیگر با بازی‌های متناسب هالووین از جمله Days Gone ،MediEvil و Friday The 13th گسترش یافت.

سرانجام ماه اکتبر از راه رسید و همه‌ی نگاه‌ها به تعطیلاتی است که به کار این ماه خاتمه می‌دهد؛ بله منظورمان هالووین است. کم‌وبیش زمان آن فرا رسیده است که دوباره با ارواح خبیث، غول‌های بی‌شاخ و دم و سایر موجودات ترسناک مرتبط مواجه شویم. به نظر می‌رسد که سرویس PlayStation Now نیز رویه‌ی مشابهی را در پیش گرفته است؛ زیرا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فهرست بازی‌های این سرویس اشتراکی باری دیگر با بازی‌های متناسب با زمان حال گسترش یافته است. همان‌طور که می‌دانید، شرکت سونی هر ماه بازی‌های جدیدی را به سرویس PlayStation Now اضافه می‌کند و در ماه اکتبر نیز ۶ بازی تازه را برای تجربه در دسترس کاربران قرار داده است.

احتمالاً برجسته‌ترین بازی این ماه را می‌توان بازی اکشن جهان‌باز Days Gone دانست که برای سیل انبوه زامبی‌هایی شناخته می‌شود که باید با آن‌ها مبارزه کرد. این بازی زامبی-محور که سال گذشته منحصراً برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد، برای مدت محدودی در فهرست بازی‌های PS Now باقی می‌ماند و در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۹ (۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) این سرویس را ترک می‌کند. بازی چندنفره‌ی Friday The 13th نیز در این ماه به سرویس PlayStation Now راه یافته است که در آن یکی از بازیکنان کنترل قاتل بی‌رحمی با نام جیسون را در دست می‌گیرد و ۴ بازیکن دیگر باید برای فرار یا کشتن او تلاش کنند. برای کسانی که اثری با لحن ملایم‌تر می‌خواهند، نسخه‌ی بازسازی بازی MediEvil در دسترس است که در آن شوالیه‌ی نامیرایی با نام سِر دانیل انواع و اقسام موجودات شیطانی را به مبارزه می‌طلبد.

درکنار همه‌ی این موارد، چندین بازی مستقل و با حال‌وهوای هالووین از جمله Trine 4: The Nightmare Prince ،Steel Rats و Battle Princess Madeline نیز به فهرست بازی‌های PlayStation Now اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند از تجربه‌ی آن‌ها در هالووین نهایت لذت را ببرند. درحال‌حاضر دسترسی به تمام بازی‌های یادشده برای کاربران PS Now امکان‌پذیر است و به این ترتیب می‌توان در پلی استیشن 4 و کامپیوتر به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده