// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶

تریلر جدید Twin Mirror باهدف تشویق کاربران به پیش ‌خرید بازی منتشر شد

تریلر جدید بازی Twin Mirror منتشر شده که در آن تصاویری گذرا از رازها و محیط بازی را نشان می‌دهد.

روند ساخت جدیدترین بازی استودیوی Dontnod، یعنی Twin Mirror فرازونشیب‌های فراوانی به‌خود دید است. این بازی ماجراجویی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، اما تاریخ انتشارش تأخیر خورد و سپس بعدا نحوه‌ی عرضه‌ی آن از حالت اپیزودیک به یک بازی یکپارچه‌ی روایت‌محور تبدیل شد. Twin Mirror یکی از آخرین بازی‌های است که قرار است در سال میلادی جاری منتشر شود و امروز یک تریلر کوتاه برایش منتشر شده که کاربران و طرفداران را تشویق به پیش‌خرید بازی می‌کند.

یکی از مراحل ذهنی و خیالی بازی Twin Mirror

طول این تریلر بسیار کوتاه و حدود ۳۰ ثانیه است، اما در آن می‌توانیم نگاهی گذرا به راز‌هایی که شما باید در بازی به‌دنبال پاسخ‌هایشان باشید و همچنین محل وقوع اتفاقات بازی که یک شهر کوچک است، بیندازیم. با این وجود، این تریلر یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی، یعنی ورود به یک فضای ذهنی و خیالی توسط شخصیت اصلی را (مانند تصویر بالا که یکی از این مراحل است) نشان نمی‌دهد. ناگفته نماند که این قسمت از گیم‌پلی بازی برای حل راز‌های تاریکی در شهر درون بازی طراحی شده است. این بازی هم مانند سایر ساخته‌های استودیوی دونت‌ناد، بسیار بر روایت داستانی غنی متمرکز است که در آن هر انتخاب بازیکن در طول داستان عواقبی برای او درپی خواهد داشت. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Twin Mirror در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در فروشگاه‌های بازی موجود شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده