// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Twin Mirror از این پس به صورت اپیزودیک نخواهد بود

به‌تازگی مشخص شده که بازی Twin Mirror، به‌صورت اپیزودیک عرضه نمی‌شود و در قالب یک بازی کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۸ بود که استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) بازی Twin Mirror را معرفی کرد. در ادامه، بازی در سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد و چندی پیش هم خبری منتشر شد که ظاهر جدید کاراکتر سم را نشان می‌داد و به همین دلیل بازی تاخیر خورده است تا تیم سازنده بتواند این تغییرات را اعمال کند. 

در ابتدا قرار بود که این بازی به‌صورت اپیزودیک عرضه شود، اما حال با یک بازی کامل طرف هستیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که Twin Mirror در قالب یک بازی کامل عرضه می‌شود. به‌عبارتی کاربران برای تجربه‌ی کامل Twin Mirror لازم نیست که قسمت به قسمت داستان آن را پیش ببرند. ازطرفی در جریان رویداد PC Gaming Show 2020، تریلر جدیدی از بازی Twin Mirror منتشر شد.

در جریان این تریلر شاهد بخش‌های داستانی جدیدی از توئین میرور هستیم و کاربران را بیش‌ازپیش با فضای جنایی بازی آشنا می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Twin Mirror در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نسخه کامپیوتر بازی هم یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده