نویسنده: مشتاق لقایی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

بازی Avatar یوبیسافت تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

یوبی‌سافت که سه سال پیش خبر از تولید نسخه جدید بازی Avatar داده بود، جدیداً اعلام کرده که این بازی تا سال ۲۰۲۲ منتشر نمی‌شود.

حدودا سه سال پیش بود که شرکت یوبی‌سافت خبر از تولید نسخه جدیدی از بازی Avatar داد. استودیو Massive Entertainment که زیرمجموعه یوبی‌سافت محسوب می‌شود، در این مدت مشغول تولید این بازی بوده و اکنون بعد از سه سال خبر رسیده که این استودیو انتشار بازی Avatar را تا دو سال مالی دیگر به تعویق انداخته است؛ به نظر می‌رسد که این بازی تا بهار ۲۰۲۲ منتشر نمی‌شود.

دومین فیلم از سری فیلم‌های Avatar به کارگردانی جیمز کمرون همچنان در دست ساخت است و اکران آن تا دسامبر ۲۰۲۲ (آذر - دی ۹۹) به تعویق افتاده؛ شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده که یکی از دلایل به تعویق افتادن انتشار بازی Avatar، تأخیر در اکران فیلم Avatar 2 است. یوبی‌سافت از سه سال پیش که خبر از تولید نسخه جدید بازی Avatar داده تا به الان فقط درباره انتشار این بازی برای کامپیوتر و کنسول‌‌های بازی صحبت کرده و اطلاعات دیگری درباره این بازی نداده است.

همچنین گفته می‌شود که یوبی‌سافت دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine را با تأخیر منتشر می‌کند. بازی‌ Far Cry 6 که قرار بود در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ (۳۰ بهمن ۱۳۹۹) منتشر شود و البته این دومین بار است که انتشار بازی Rainbow Six Quarantine به تعویق می‌افتد. شرکت یوبی‌سافت هر دو بازی را در نیمه اول سال مالی بعد، یعنی بهار سال ۲۰۲۱ منتشر می‌کند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده