نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی جدید Avatar توسط یوبی سافت معرفی شد

یویبیسافت رسما تایید کرد که نسخه جدیدی از بازی Avatar در دست ساخت است.

فیلم Avatar جیمز کامرون یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ است که هنوز هم فیلمی موفق به شکستن رکورد فروش آن نشده است. زمانی که این فیلم در سال ۲۰۰۹ اکران شد، یوبیسافت هم بازی‌ای با محوریت آن ساخته و عرضه کرد که در اصل از حیث داستانی وقایع آن پیش از اتفاقات فیلم رخ می‌داد. حال در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت رسما تایید کرده که قصد دارد نسخه جدیدی از بازی Avatar را بسازد. این بازی توسط استودیو یوبیسافت مسیو، سازنده بازی The Division، ساخته خواهد شد و در ساخت آن از موتور گرافیکی اسنودراپ (Snowdrop) استفاده می‌شود.

بازی جدید آواتار فعلا عنوان خاصی ندارد فقط اعلام شده که برای پی‌سی و برخی کنسول‌ها منتشر خواهد شد و حتی دقیقا معلوم نیست که کدام کنسول‌ها میزبان این اثر خواهند بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی را که به مناسبت معرفی بازی منتشر شده، تماشا کنید. توجه داشته باشید که صحنه‌های نمایش داده شده در این ویدیو، همگی از فیلم سال ۲۰۰۹ آواتار بوده و ربطی به بازی جدید ندارند:

| |

یوبیسافت همچنین اعلام کرده که در ساخت بازی جدید آواتار، با استودیو فیلم‌سازی جیمز کامرون یعنی لایت‌استورم اینترتینمنت و کمپانی فاکس اینتراکتیو همکاری خواهد کرد تا بازی‌ای ساخته شود که در کنار فیلم‌های آواتار، جهان این مجموعه فانتزی را بیش از پیش گسترش می‌دهد.

دیوید پولفلت، رییس استودیو مسیو، در این مورد گفت:

جیمز کامرون و استودیو فیلم‌سازیش در فیلم آواتار سال ۲۰۰۹ ما را با شیوه جدیدی از روایت داستان آشنا کردند و ایده‌های بلند‌پروازانه آن‌ها برای فیلم‌های بعدی این سری و بازی جدیدی که قصد ساختش را داریم، بسیار الهام‌بخش است. کار کردن با این افراد بسیار لذت‌بخش است و ما از اینکه آن‌ها به ما برای ساخت بازی‌ای در حد و اندازه‌های نام آواتار اعتماد کرده‌اند، بسیار خرسند هستیم.

استودیو مسیو همچنین یک نسخه اولیه از بازی جدید آواتار را به جیمز کامرون نشان داده و وی از کیفیت کار بسیار هیجان‌زده شده است. کامرون در این مورد گفت:

موردی که بیش‌تر از هر چیزی باعث خوشحالی من شد، علاقه تیم سازنده بازی در استودیو مسیو به آواتار و همچنین قدرت فوق‌العاده موتور اسنودراپ آن‌ها بود. مطمئن هستیم که این افراد لایق‌ترین و بهترین تیم ممکن برای ساخت بازی Avatar هستند.

هنوز مشخص نیست که بازی جدید Avatar چه زمانی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده