// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر گیم‌پلی Observer: System Redux دنیای ترسناک سایبرپانکی بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Observer: System Redux فضای خوفناک و المان‌های سایبرپانکی بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

استودیو‌ی Bloober Team، بازی The Medium را برای عرضه روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی درنظر گرفته است، درحالی‌که بازی Observer: System Redux قرار است علاوه‌بر این پلتفرم‌ها برای پلی استیشن 5 نیز منتشر شود. این بازی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی اصلی است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. نسخه‌ی سیستم ریداکس از جلوه‌ی بصری بهبودیافته‌ای بهره می‌برد که باعث شده شکل‌و‌شمایل دیستوپیایی و وحشت ‌سایبرپانکی بازی رنگ‌و‌روی حتی بیشتری به‌خود بگیرد.

از ویژگی‌های دیگر بازی Observer: System Redux می‌توان به مکانیک‌های گیم‌پلی بهبود یافته، حالت مخفی‌کاری بازسازی‌شده و موارد مخفی بیشتر در بازی اشاره کرد. همچنین درکنار اضافه شدن سه پرونده‌ی جدید به بازی، بازجویی‌های عصبی (Neural Interrogations) بیشتری نیز افزوده شده است. پرونده‌های جدید، «سیگنال منحرف‌شده»، «تقارن وحشت‌آور آن زن» و «در خانواده ارثی است» نام دارند. در زمینه‌ی پیشرفت‌های گرافیکی، حالا بازی از وضوح تصویر 4K، نورپردازی HDR و ویژگی ری‌تریسینگ پشتیبانی می‌کند (گرچه این نکته را درنظر داشته باشید که ویدیوی زیر از نسخه‌های تکمیل‌نشده‌ی بازی گرفته شده و دارای ویژگی‌ ری‌تریسینگ نیست). شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Observer: System Redux در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) علاوه‌بر انتشار برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5، برای پلتفرم پی سی نیز دردسترس خواهد بود. متاسفانه دارندگان نسخه‌ی اصلی بازی روی کنسول‌های نسل حاضر، آپگرید رایگانی برای ارتقا این بازی به نسخه‌ی نسل بعدی آن دریافت نخواهند کرد. این درحالی است که کاربران کامپیوتر با پرداخت ۵.۹۹ دلار می‌توانند بازی اصلی خریداری‌شده‌ی خود را به نسخه‌ی System Redux ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.       


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده