نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

Observer: System Redux بازی زمان عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است

پیوتر بابینئو، مدیر استودیوی بلوبر تیم، ساعاتی پیش اعلام کرد که نسخه بازسازی شده بازی Observer یعنی Observer: System Redux به‌عنوان بازی روز عرضه دو کنسول نسل نهم در دسترس قرار می‌گیرد.

سال ۲۰۱۷ استودیوی Bloober Team یک بازی ترسناک تحت عنوان Observer را برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ روانه بازار کرد. اثری که توانست مورد رضایت گیمرها مخصوصا علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی قرار گیرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار روی عرضه نسخه بازسازی شده این اثر برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس است.

حال باتوجه به اینکه سونی و مایکروسافت بالاخره تاریخ دقیق عرضه کنسول‌های خود را مشخص کردند، ساعاتی پیش پیوتر بابینئو، مدیر استودیوی بلوبر تیم، نیز به‌صورت رسمی زمان انتشار بازی Observer: System Redux را اعلام کرد. براساس جدیدترین اخبار بازی، این اثر بازسازی شده قرار است به‌عنوان بازی زمان عرضه دو کنسول پلی‌ استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای علاقه‌مندان روانه بازار شود.

پس با استناد به اطلاعات منتشر شده، این بازی در تاریخ ۲۰ آبان (۱۹ نوامبر) همزمان با عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین دو روز پس از آن با عرضه پلی‌ استیشن 5 در دسترس عموم قرار می‌گیرد. کاربران پی سی نیز توجه داشته باشند که Observer: System Redux نیز را از تاریخ ۲۰ آبان می‌توانند تجربه کنند. خوشبختانه این نسخه نسبت به بازی اصلی با افزایش قیمت مواجه نشده است و برای تمام پلتفرم‌ها با همان برچسب قیمت ۲۹.۹۹ دلار منتشر می‌شود.

بابینئو اعلام کرد که «باتوجه به اینکه تاریخ عرضه دو کنسول نسل آینده مشخص شده، ما هم‌ اکنون می‌توانیم زمان انتشار بازی Observer: System Redux را با شما به اشتراک بگذاریم. ما به این موضوع کاملا واقف هستیم که قیمت بازی‌های نسل نهم برای علاقه‌مندان به یک نگرانی تبدیل شده است؛ از این‌رو به‌نظرمان انتشار بازی با محتوا و به‌روزرسانی‌های جدید با همان قیمت قبلی بهترین راه برای حفظ جامعه خود است.»

اگر شما هم از طرفداران ژانر وحشت و مخصوصا بازی Observer هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Observer: System Redux را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده