نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

محتوای بسته الحاقی جدید The Elder Scrolls Online با نام Markarth معرفی شد

شرکت بتسدا و استودیوی زنیمکس آنلاین یک محتوای اضافی جدید به اسم Markarth برای بازی The Elder Scrolls Online معرفی کردند.

دیروز شرکت بتسدا به همراه استودیوی زنیمکس آنلاین (Zenimax Online Studios) از یک محتوای الحاقی جدید برای بازی The Elder Scrolls Online رونمایی کرد که به دوران Dark Heart of Skyrim پایان می‌دهد. این محتوا Markarth نام دارد و اولین کوئست‌ها یا مأموریت‌های آن نیز به‌صورت رایگان عرضه شده‌اند تا همه بتوانند به تجربه آن‌ها بپردازند و با حال و هوای این DLC بیشتر آشنا شوند. چند کوئست اول از همین حالا در دسترس بازیکن‌ها قرار دارند، اما بازیکن‌ها برای تهیه بسته روی کامپیوترهای شخصی و همچنین پلتفرم گوگل استیدیا باید تا روز ۱۲ آبان (۲ نوامبر) صبر کنند. بازیکن‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان نیز در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به Markarth دسترسی خواهند داشت.

در ادامه می‌‌توانید تریلر رسمی معرفی بسته الحاقی Markarth برای بازی The Elder Scrolls Online را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس توضیحات رسمی که سازندگان Markarth ارائه کرده‌اند، داستان حماسی Dark Heart of Skyrim با انتشار این محتوای جدید به پایان می‌رسد. در این بسته الحاقی شاهد یک منطقه کاملا جدید خواهیم بود و باید با کمک سایر متحدانی که در طول مأموریت‌های بازی با آن‌ها آشنا می‌شویم، به مبارزه با یک خون‌آشام قدرتمند و ارتش او بپردازیم. در Markarth همچنین یک ناحیه تک‌نفره جدید به اسم Vateshran Hollows هم وجود دارد که برای به چالش کشیدن بازیکن‌ها طراحی شده است. در این ناحیه باس‌های قدرتمندی در انتظار بازیکن‌ها نشسته‌اند، اما از سوی دیگر، راه‌های فرعی زیادی هم برای کشف کردن وجود دارند که برخی از آن‌ها به یک آیتم مخفی ارزشمند ختم می‌شوند.

بازیکن‌ها می‌توانند ازطریق فروشگاه داخل بازی The Elder Scrolls Online که Crown Store نام دارد برای خرید بسته الحاقی Markarth اقدام کنند، اما افرادی که عضو سرویس ESO Plus باشند، این بسته را به‌صورت رایگان تجربه خواهند کرد. قرار است از فردا، این محتوای دانلودی روی سرورهای عمومی ارائه شود تا بازیکن‌ها بتوانند به‌صورت آزمایشی به تجربه آن بپردازند. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، کوئست‌های آغازین این DLC از همین حالا به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و استیدیا در دسترس است. این بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین کلان (MMORPG) از سال ۲۰۱۴ کارش را آغاز کرد و تا به امروز نیز بازیکن‌های زیادی را سرگرم کرده است. این بازی حتی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه خواهد شد. ماجراها و اتفاقات بازی در دنیای «تمریل» جریان دارند و به‌طور غیر مستقیم با داستان سایر بازی‌های این مجموعه در ارتباط هستند. بتسدا حدود هفت سال برای ساخت بازی The Elder Scrolls Online وقت گذاشت، اما پس از عرضه، با بازخوردهای نه‌چندان مثبتی مواجه شد. از سال ۲۰۱۴ تا به امروز، بتسدا با انتشار بسته‌های الحاقی مختلف، بازی The Elder Scrolls Online را از وضعیت اولیه درآورده و آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های ممورپج تبدیل کرده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده