// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳

محتوای جدید Star Wars: Squadrons به مناسبت فصل دوم سریال Mandalorian

حساب کاربری توییتر EA Star Wars به مناسبت پخش فصل دوم سریال مندلورین در روزهای آتی، خبر از یک کراس‌اور با بازی Star Wars: Squadrons داد.

در اوایل ماه اکتبر بازی Star Wars: Squadrons در دسترس کارربران قرار گرفت. به‌لطف مکانیسم‌های خوب گیم‌پلی و طراحی استارشیپ‌ها، نبردها در اسکوادرونز هیجان‌انگیز بود. متاسفانه چندی پیش بود که اعلام شد تیم سازنده فعلا برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی برای Star Wars: Squadrons ندارد.

این در حالی است که حساب کاربری توییتر EA Star Wars به‌تازگی اعلام کرده که از تاریخ هفت آبان ماه (۲۸ اکتبر) محتویات جدیدی به بازی Star Wars: Squadrons اضافه می‌شود. البته تمامی محتویات درنظر گرفته شده، آیتم‌های تزئینی است که به مناسبت شروع فصل دوم سریال The Mandalorian درنظر گرفته شده‌اند. در ادامه مشخص شده که آیتم‌های تزئینی این کراس‌اور شامل آویز، مجسمه کوچک و هولوگرام برای داشبورد استارشیپ کاربران می‌شود.

ازاین‌میان آن‌ها هم می‌توان ‌به بیبی یودا دوست داشتنی اشاره کرد که و تصویر محتویات در نظر گرفته شده را در زیر می‌توانید تماشا کنید. درگذشته هم شاهد همکاری‌های دیگری میان مجموعه بازی‌های جنگ ستارگان و فیلم‌های آن بوده‌ایم و استفاده از آیتم‌های تزئینی برای بازی Squadrons، در نوع خود جالب است.

آیتم‌های تزئینی Star Wars Squadrons

بازی Star Wars: Squadrons توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

زمانی بود که بازی‌های کلاسیک جنگ ستارگان، با ارائه نبردهای هوایی کاربران را سرگرم می‌کردند. Star Wars: Squadrons سعی دارد همان تجربه را با شکل و شمایلی جدید به تصویر بکشد. در بعضی از جنبه‌های ساختاری نظیر ارائه یک حس نبرد هوایی با استارشیپ‌های متفاوت، Star Wars: Squadrons به‌خوبی وظیفه خود را انجام داده است. هر یک از سفینه‌های فضایی ساختار مخصوص‌به خود را دارند و باوجود ارتقاهای مختلف، همچنان استودیو موتیو توانسته است یک گیم‌پلی متعادل را خلق کند. این در حالی است که Star Wars: Squadrons از نظر داستانی ایده بسیار جالبی دارد، اما به‌خاطر عدم شخصیت پردازی مناسب، به هیچ وجه نتوانسته است روی واقعی خود را نشان مخاطب دهد و در بهترین حالت، یک داستان متوسط و زمینه سازی برای بخش‌ چندنفره را مشاهده می‌کنیم. Star Wars: Squadrons با اینکه یک محصول ۴۰ دلاری است ولی می‌توانست محتویات بیشتری برای بخش چندنفره داشته باشد و به همین دلیل، امکان دارد پس از گذشت چند روز و چند ساعت، از تجربه‌ی Star Wars: Squadrons خسته شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده