// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱

بازسازی بازی Demon's Souls گلد شده است

یکی از کاربران توییتر به نام McDonald اعلام کرده که بازسازی بازی Demon's Souls در تاریخ سه مهر ماه گلد شده است.

بازی Demon's Souls همزمان با عرضه پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و می‌توان آن را مهم‌ترین انحصاری روز عرضه کنسول نسل نهمی سونی دانست. بااین‌حال این سؤال پیش می‌آید که چه زمانی بازسازی دیمنز سولز گلد خواهد شد یا به اصطلاح، مراحل ساخت آن به پایان می‌رسد.

این در حالی است که لنس مک‌دونالد، سازنده ماد و یکی از طرفداران متعصب مجموعه سولز، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که ریمیک Demon's Souls در تاریخ سه مهر ماه (۲۴ سپتامبر) گلد شده است. این خبر و تاریخ ذکر شده آن‌چنان عجیب و غیر عادی نیست، زیرا Marvel's Spider-Man: Miles Morales هم در اوایل ماه اکتبر میلادی بود که گلد شد و مراحل ساخت آن به پایان رسید. ازاین‌رو در صورت صحت داشتن خبر گلد شدن دیمنز سولز ریمیک، استودیو بلوپوینت گیمز تا زمان عرضه فرصت این را دارد تا به‌صورت کامل روی مشکلات احتمالی و پالیش بیشتر بازی کار کند.

در ادامه مک‌دونالد اعلام کرده که بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه اصلی را مشاهده کرده است. از نظر گیم‌پلی، بازی تقریبا همان چیزی است که در تریلر آن مشاهده کرده‌ایم و بعضی از باس‌ها چندش‌آورتر از چیزی هستند که در نسخه پلی استیشن 3 طراحی شده بودند. همچنین دوربین بازی هم دستخوش تغییرات شده و حال کاربر دقیقا وسط صفحه‌نمایش قرار دارد. به‌عبارتی دوربین بازی عقب‌تر رفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده