// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷

پروسه ساخت بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales به پایان رسید

استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار یک تصویر متحرک بامزه اعلام کرد که بازی انحصاری «اسپایدرمن: مایلز مورالز» به اصطلاح گلد شده است و سازندگان پایان یافتن مراحل ساخت آن را جشن گرفتند.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه خواهد شد. این بازی که با قیمت ۵۰ دلار در دسترس شما قرار می‌گیرد، با یک بار خرید می‌تواند روی هر دو کنسول سونی اجرا شود. تازه فایل‌های ذخیره‌ی بازیکن هم قابل انتقال از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 هستند تا اگر تجربه‌ی آن را روی PS4 آغاز کردید و موفق به خرید PS5 شدید، هیچ مشکلی در ادامه دادن به تجربه‌ی داستان بازی نداشته باشید.

افرادی که نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را با قیمت ۷۰ دلار خریداری کنند، روی پلی استیشن 5 می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی بازی Marvel's Spider-Man بپردازند. اکنون هر دو نسخه‌ی بازی (استاندارد و آلتیمیت) به کارخانه‌ها فرستاده شدند تا پروسه‌ی تولید نسخه‌های فیزیکی آن‌ها آغاز شود. راستی اینسامنیاک گیمز یک گیف خنده‌آور را نیز به همین مناسب تحویل طرفداران داد؛ تصویر متحرکی که می‌توانید آن را در ادامه در قالب ویدیو کوتاه مشاهده کنید تا شاهد قدم برداشتن بامزه‌ی چند نسل از مرد عنکبوتی‌های کارتونی باشید.

حالا که پروسه‌ی ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی Marvel's Spider-Man و بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» به اتمام رسید، تمام تمرکز اینسامنیاک گیمز روی تکمیل پروسه‌ی ساخت بازی Ratchet & Clank: Rift Apart متمرکز می‌شود؛ یک بازی انحصاری فرست-پارتی پلی استیشن 5 که با استفاده‌ی گسترده از قدرت SSD توانست توجه گیمرهای متعددی را به خود جلب کند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده