نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۲

استودیو The Initiative دو عضو سابق از توسعه‌دهندگان ناتی داگ را استخدام کرد

کارگردان فنی و انیماتور سابق ناتی داگ در بازی‌های بزرگی همچون The Last of Us و Uncharted به استودیوی اینیشیتیو مایکروسافت پیوستند.

اینیشیتیو (The Initiative) یکی از استودیوهای مرموز و AAA مایکروسافت است که طی ماه‌های گذشته چند نفر از توسعه‌دهندگان استودیوهای فرست پارتی سونی از جمله طراح ارشد محیط بازی‌های God of War و انیماتور سری Uncharted را به استخدام خود درآورده است. اینبار هم اعضای جدید این استودیو از ناتی داگ می‌آیند. نفر اول، از انیماتورهای Uncharted و بازی‌های The Last of Us بوده و شخص دوم نیز یکی از مدیران فنی Naughty Dog بوده است.

لی دیویس (Lee Davis) قبلاً در استودیوی ناتی داگ به‌عنوان «رئیس تیم انیمیشن سازی مبارزات نزدیک» بازی‌ها فعالیت داشته و قرار است در استودیوی The Initiative به‌عنوان انیماتور ارشد گیم‌پلی کار خود را آغاز کند. لورن گارسیا (Lauren Garcia) نیز قبل از این مدیریت تیم فنی طراحی کاراکترها در ناتی داگ را عهده‌دار بوده و حالا در استودیویی که به تعبیر مایکروسافت توسعه‌دهنده بازی‌های AAAA است، به‌عنوان کارشناس ارشد فناوری Shading فعالیت خواهد کرد.

گارسیا پست جدید خود را ازطریق اکانت توییتر خود اعلام کرده و استخدام دیویس در مایکروسافت نیز توسط یکی از اینسایدرهای مایکروسافت به‌نام Klobrille ازطریق حساب LinkedIn او تأیید شده است.

شخصیت های بازی لست آف آس

هردوی این توسعه‌دهندگان جزء افرادی بودند که در جریان ساخت بازی The Last of Us: Part 2 نقش داشته و یکی از جوانب تحسین شده این بازی، یعنی انیمیشن‌ها و طراحی جلوه‌های بصری کاراکترها را برعهده داشته‌اند. از طرفی دیویس سابقه کار روی بازی‌های Uncharted 2 و Uncharted 4 و همچنین قسمت اول The Last of Us را نیز در کارنامه دارد.

گارسیا و دیویس جدیدترین افرادی هستند که اخیرا به تیم توسعه‌دهندگان The Initiative اضافه شدند. همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برایان وسترگارد، تهیه‌کننده سابق سری God of War و همچنین سه نفر از توسعه‌دهندگان سابق سونی که سابقه کار در بانجی و کریستال داینامیکس را داشتند در این استودیو استخدام کرده بود.

جایگاه و سوابق قابل‌توجه این افراد در استودیوهای فرست پارتی سونی نشان‌دهنده استانداردهای بالایی است که The Initiative برای بازی‌های آینده خود در نظر دارد.

درحالی که هیجان و هایپ زیادی حول محور اولین بازی استودیوی The Initiative ایجاد شده، هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست. هرچند اوایل امسال شایعاتی مبنی بر اینکه ریبوت بازی Perfect Dark در دست ساخت قرار دارد به گوش می‌رسید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده