// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

انیماتور Uncharted به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوست

به‌تازگی مشخص شده که سیلویا چمبرز، انیماتور Uncharted 4 و Battlefield 5، به‌عنوان انیماتور به استودیو The Initiative پیوسته است.

The Initiative را می‌توان جوان‌ترین استودیو مایکروسافت دانست که تابه‌امروز، شاهد اضافه شدن توسعه‌دهنده‌هایی بوده‌ایم که روی بازی‌های بزرگی نظیر God of War کار کرده‌اند. همچنین تعدادی از توسعه‌دهنده‌های راک استار گیمز و همچنین اینسامنیاک گیمز هم به جمع کارمندان The Initiative پیوسته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در حساب کاربری لینکدین یکی از انیماتورهای بازی‌های ویدیویی نوشته شده است که او هم‌اکنون عضوی از استودیو The Initiative است. به‌عبارتی سیلویا چمبرز که در گذشته انیماتور بازی‌هایی مثل Uncharted 4 و Battlefield V بوده است، هم‌اکنون به‌عنوان انیماتور به استودیو The Initiative پیوسته است. در حال حاضر مشخص نیست که استودیو The Initiative در حال کار روی چه بازی‌ای است، اما در گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که آن‌ها قصد ساخت یک بازی جاه‌طلبانه را دارند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که The Initiative روی چه بازی کار می‌کند. احتمال می‌رود در جریان رویداد ماه مِی مایکروسافت، شاهد رونمایی از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس باشیم. ازاین‌رو انتظار می‌رود در آن رویداد بازی جدید The Initiative هم نمایش داده شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده