نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

طراح ارشد محیط‌های God of War به استودیو The Initiative مایکروسافت پیوست

استودیوی بازی‌سازی جدید مایکروسافت یکی دیگر از توسعه‌دهندگان برجسته‌ی صنعت گیم را در تیم خود استخدام کرد.

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، استودیوی The Initiative جدیدترین استودیوی بازی‌سازی شرکت مایکروسافت است که سال گذشته از پایه و اساس به منظور ساخت بازی‌های انحصاری برای پلتفرم ایکس‌باکس راه اندازی شد. پروژه‌های بازی‌سازی این استودیو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و هیچگونه اطلاعاتی از جزئیات آن منتشر نشده است. تنها چیزی که این روزها به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد، استخدام کارکنان جدید در تیم توسعه‌دهندگان این استودیو است.

The Initiative تاکنون افراد متعددی را از استودیوهای توسعه‌دهنده‌ی بزرگ جهان به خدمت گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به کارگردان بازی‌های Sunset Overdrive از راک‌استار و بسیاری دیگر اشاره کرد. به‌تازگی یکی دیگر از توسعه‌دهندگان برجسته‌ی صنعت بازی به این تیم پیوسته است. اریک جکوسن (Erik Jakosen) که در گذشته به‌عنوان طراح ارشد محیط‌های بازی‌ God of War در SIE Santa Monica مشغول کار بود، با عنوان شغلی آرتیست اصلی طراح محیط بازی، به تیم The Initiative پیوست.

جالب است بدانید که اریک جکوسن اولین توسعه‌دهنده‌ای نیست که از تیم God of War به استودیوی جدید ایکس‌باکس می‌پیوندد؛ اوایل امسال بود که کریس اونیل (Chris O’Neill)، طراح لول این بازی نیز تصمیم به عقد قرارداد همکاری با این استودیو گرفت.

بار دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که همچنان از پروژه‌ی کنونی استودیوی The Initiative خبری در دست نیست؛ اما درو موری (Drew Murray)، کارگردان هنری این استودیو در اظهارنظر جدید خود در توییتر اعلام کرده که این پروژه‌ی بازی‌سازی این استودیو، «به‌طور دیوانه واری جاه‌طلبانه و هیجان انگیز» است. حالا باید از این توصیف تمام تصورات خود از مقیاس و کیفیت این بازی را برداشت کنیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده