// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

شخصیت گیب دیاز از Gears Tactics به بازی Gears 5 می‌آید

گیمرهای بازی Gears 5 روی هر دو پلتفرم ایکس باکس وان و کامپیوتر به‌زودی می‌توانند در نقش یک قهرمان متفاوت قرار بگیرند؛ گیب دیاز که به بازی تاکتیکال Gears Tactics تعلق دارد.

در رویداد RazerCon، مایکروسافت اخبار بازی جدیدی را تحویل طرفداران مجموعه‌ی Gears of War داد. سازندگان مجموعه بازی Gears اعلام کردند که برای دعوت مخاطبان بیشتر به تجربه‌ی بازی Gears Tactics، یک جایزه‌ی خاص را در آن قرار داده‌اند. جایزه هم موردی نیست غیر از اینکه اگر بازی Gears Tactics را روی کامپیوترهای شخصی یا ایکس باکس وان خریداری کنید و فقط بخش‌های آموزشی آن را پشت سر بگذارید، می‌توانید در بخش مولتی‌پلیر بازی Gears 5 به شخصیت گیب دیاز دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید که مدتی از عرضه‌ی بازی Gears Tactics روی کامپیوترهای شخصی می‌گذرد و اثر مورد بحث در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود. البته نسخه‌های کنسولی بازی نسبت به نسخه‌ی فعلی آن پیشرفت‌هایی از قبیل هماهنگی بیشتر با سلیقه‌ی بازیکن موقع استفاده از دسته را دارند. هرچند که دقیقا در همان روز سه‌شنبه ۲۰ آبان، این پیشرفت‌ها با یک به‌روزرسانی وارد نسخه‌ی PC بازی Gears Tactics هم می‌شوند. فهرست محتواهای این به‌روزرسانی به شرح زیر است.

  • پیوستن جک، ربات معروف سری Gears با بیش از ۲۰ توانایی به گیب دیاز
  • امکان کسب سلاح‌های بسیار قوی جدید
  • اضافه شدن دشمنان باهوش‌تر و خطرناک‌تر به بازی

همه‌ی گیمرهایی که مرحله‌ی آموزشی بازی Gears Tactics را تمام کرده باشند، می‌توانند در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) در بخش مولتی‌پلیر بازی Gears 5، کنترل گیبریل دیاز را برعهده بگیرند. راستی اگر همچنان تصمیمی راجع به تجربه یا عدم تجربه‌ی بازی Gears Tactics نگرفته‌اید، قطعا از خواندن جمع‌بندی بررسی آن در زومجی با نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ پشیمان نمی‌شوید:

Gears Tactics با بردن سری محبوب Gears به سبک استراتژی تاکتیکی، نشان می‌دهد که این مجموعه در صورت پیاده‌سازی درست پتانسیل خیلی خوبی در سبک‌های دیگر هم دارد. استودیو اسپلش دمیج به‌عنوان سازنده اصلی بازی، مشخصا شناخت خیلی خوبی از ساختار این سبک دارد و به همین دلیل توانسته مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را به شکلی پیاده که شاهد یک تجربه تاکتیکی واقعی و پرجزییات باشیم؛ تجربه‌ای که حتی مشکلی مثل روند تکراری مراحلش در مخصوصا نیمه دوم بازی هم باعث نمی‌شود تا از پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف، شخصی‌سازی تجهیزات و نیرو‌ها و پشت سر گذاشتن چالش‌های بازی لذت نبریم. Gears Tactics، از آن دست بازی‌هایی است که بلافاصله پس از تمام کردنش، دل‌تان برایش تنگ خواهد شد و همین نشان می‌دهد که سازندگان چقدر کارشان را درست انجام داده‌اند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده