نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴

صفحه استیم Outriders به تاخیر احتمالی عرضه بازی تا فوریه ۲۰۲۱ اشاره کرد

در حالیکه بازی شوتر Outriders قرار بود در تعطیلات سال میلادی عرضه شود، اما ساعاتی پیش صفحه استیم بازی از تأخیر احتمالی تا فوریه ۲۰۲۱ خبر داد.

در نمایشگاه E3 2019 استودیوی People Can Fly که ساخت آثار شوتر بزرگی چون Gears of War: Judgment و همچنین Bulletstorm را در کارنامه خود دارد، در کنفرانس اسکوئر انیکس (Square Enix) از بازی جدید خود رونمایی کرد. در بازی شوتر Outriders با حال‌وهوای علمی‌تخیلی خود که به‌گفته سازندگان آن بلندپروازانه‌ترین پروژه این تیم نیز به‌حساب می‌آید، شما می‌توانید به‌تنهایی یا با دو نفر از دوستان خود سفر در جهان مخروبه بازی به اسم Enoch را شروع کنید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده توسط تیم سازنده، بازی Outriders قرار است در تعطیلات پیش‌روی میلادی برای کاربران پلتفرم پی سی، کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش صفحه مربوط‌ به Outriders در فروشگاه استیم تاریخ انتشار بازی را با کمی تأخیر چهارده بهمن ماه (دو فوریه ۲۰۲۱) اعلام کرد. باید توجه داشته باشید که این تاریخ یک روز تصادفی نیست؛ چراکه اولین سه‌شنبه ماه فوریه معمولا به‌عنوان تاریخ عرضه بسیاری از بازی‌ها انتخاب شده است.

نکته مهم و قابل‌توجه این است که این ماه برخلاف ماه‌های گذشته که مدتی است به‌صورت مرتب برنامه‌‌ی رادیویی مخصوص این بازی پخش می‌شود، بدون هیچ دلیلی حتی خبری از پخش آن هم نبود. البته نکته امیدوار کننده برای طرفداران Outriders این است که صفحه اول وبسایت بازی همچنان تعطیلات سال ۲۰۲۰ را زمان انتشار آن مشخص کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا تاریخی که فروشگاه استیم اعلام کرده رنگ واقعیت به‌خود می‌گیرد یا باید زمانی در تعطیلات پیش‌رو را برای تجربه بازی Outriders در نظر بگیریم. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده