// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

DOOM Eternal ،Forza Motorsport 7 و چند بازی دیگر به سرویس ایکس باکس گیم‌ پس اضافه می‌شوند

مایکروسافت فهرست بازی‌های نیمه اول ماه اکتبر که به ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شوند،‌ را اعلام کرده است.

ماه اکتبر در راه است و طبق جدیدترین اخبار بازی، ایکس‌باکس از جدیدترین بازی‌هایی که قرار است در نیمه‌ی اول ماه اکتبر برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر شوند، رونمایی کرده است. مایکروسافت یک ماهی است که رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و تعدادی از بازی‌های قدیمی را هم برای سرویس Xbox Cloud Gaming (پروژه‌ی xCloud) خود روی دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است. حالا قرار است که این رویکرد جدید با معرفی بازی‌های دیگر روی سرویس ابری ایکس‌باکس ادامه داشته باشد. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک Xbox Game Pass Ultimate به سرویس کلاود گیمینگ ایکس‌باکس دسترسی داشته باشند. ایکس‌باکس همچنین بر این موضوع تاکید می‌کند که سرویس اشتراکی شرکت EA یعنی EA Play به سرویس آلتیمیت گیم‌پس در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان و همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس ‌باکس سری اس) اضافه خواهد شد.

Xbox Game Pass

در میان بازی‌هایی که قرار است در ماه اکتبر روی گیم‌‌پس عرضه شوند، بازی‌های ارزشمندی مانند DOOM Eternal و Forza Motorsport 7 به چشم می‌خورند. به‌علاوه، بازی Brutal Legend هم در این فهرست وجود دارد که قطعا ارزش بازی کردن را دارد.

همچنین بعضی از بازی‌ها قرار است در ماه اکتبر از روی سرویس گیم‌پس حذف شوند و کاربران شاید بخواهند قبل از این اتفاق نگاهی به فهرست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود بیاندازند و آن‌ها را زودتر بازی کنند.

در زیر می‌توانید فهرست بازی‌ها و توضیحات آن‌ها را که به‌زودی به سرویس‌های گیم‌پس و کلاود گیمینگ ایکس‌باکس اضافه می‌شوند مشاهده کنید:

DOOM Eternal (برای کلاود و ایکس‌باکس) – تاریخ انتشار: اول اکتبر (۱۰ مهر)

Doom Eternal

یکی از بهترین بازی‌های شوتر سال ۲۰۲۰ به سرویس گیم‌پس می‌آید. ارتش جهنمی به کره‌ی زمین حمله کرده‌اند و حالا شما باید آن‌ها را در یک کمپین تک‌نفره‌ی حماسی سلاخی کنید و با نابود کردن آن‌ها در دنیا‌های موازی و بعد‌های مکانی دیگر جلوی انقراض نهایی نسل بشر را بگیرید. در این بازی می‌توانید ترکیب بسیار عالی از سرعت و قدرت در گیم‌پلی را تجربه کنید و از مبارزات اول شخص و «بکش و برو جلو» لذت ببرید. آن موجودات شیطانی از هیچ‌کس غیر از شما نمی‌ترسند!

Drake Hollow (برای پی‌سی) – تاریخ انتشار: ۸ اکتبر (۱۷ مهر)

Drake Hollow

Drake Hollow یک بازی اکشنِ مشارکتی با محوریت ساخت روستا است که وقایع آن در دنیا‌ی The Hollow اتفاق می‌افتد. این دنیا درواقع نسخه‌ای هیولایی از جهان واقعی است که در آن بازیکنان مشغول ساخت‌وساز و دفاع از روستا و گیاهانی شبه‌انسان و دوست‌داشتنی به‌نام Drakes می‌شوند. خواه تک‌نفره بازی کنید یا با دوستانتان، باید در این بازی با راهنمایی کلاغی مرموز در دنیای بازی که در هاله‌ای سمی گیر افتاده، گشت‌وگذار کنید و محل‌های زندگی دریک‌ها را بازسازی کنید. جهان بازی به‌صورت پویا جلوی بازیکن پدیدار می‌شود.

Brutal Legend (برای ایکس‌باکس) – تاریخ انتشار: ۸ اکتبر (۱۷ مهر)

Brutal Legend

بازی اکشن-کمدی و کالت کلاسیکِ بروتال لجند محصول استودیو‌ی Double Fine Productions به سرویس گیم‌پس اضافه می‌شود. این بازی داستان ماجراجویی شگفت‌انگیز ادی ریگز، نوازنده‌ی جاده‌ای، را دنبال می‌کند (صداگذاری این شخصیت توسط جک بلک انجام شده است) که درون دنیایی پر از هیولاهای سرسخت با نفس‌های آتشین و موسیقی هوی متال کشیده می‌شود. Brutal Legend سبک هک‌اند‌اسلش را با نبردهای استراتژیک بزرگ درهم‌ می‌آمیزد. ادی و دوستانِ بند هوی متال‌اش بی‌باکانه به دل دشمن می‌زنند تا دنیا را از شر اربابی شیطانی نجات دهند. هنرمندان بزرگی از دنیای موسیقی راک در این بازی صدای شخصیت‌ها را اجرا می‌کنند یا حضوری کوتاهی دارند. بروتال لجند ترکیب خوشایندی از موسیقی هوی متال و چیزهای هوی (سنگین) و متال (فلزی) است!

Forza Motorsport 7 (برای کلاود، ایکس‌باکس و پی‌سی) – تاریخ انتشار: ۸ اکتبر (۱۷ مهر)

Forza Motorsport 7

با فورزا موتوراسپرت ۷ هیجان مسابقات اتومبیل‌رانی را در بازی‌ای جامع، زیبا و اصیل تجربه کنید؛ جایی‌که مسابقه‌دهندگان، دریفترها، دِرَگ ریسرها، تیونرها و سازندگان ماشین گرد هم می‌آیند و به علاقه‌ی مشترک خود یعنی اتومبیل می‌پردازند. با داشتن بیش از ۷۰۰ ماشین مختلف در این بازی، شما می‌توانید ماشین رویاهای خود را برانید. این ماشین‌ها شامل مجموعه‌هایی بزرگ از برندهای فراری، پورشه و لامبورگینی می‌شوند. همچنین می‌توانید توانایی خود را در ۳۰ پیست مشهور اتومبیل‌رانی و بیش از ۲۰۰ حالت مختلف مسابقه در این پیست‌ها که شرایطش هربار ممکن است تغییر کند محک بزنید. بازی فورتزا موتوراسپرت ۷ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویر 4K قابل بازی است.

Ikenfell (برای ایکس‌باکس و پی‌سی) – تاریخ انتشار: ۸ اکتبر (۱۷ مهر)

Ikenfell

بازی Ikenfell یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکال و نوبتی درباره‌ی گروهی از هنرجویان پردردسری است که درحال یادگیری جادو هستند. در این بازی می‌توانید از مکانیک‌های مبارزات زمانی در گیم‌پلی استفاده کنید تا طلسم‌های قدرتمند بسازید و با آن‌ها حملات دشمنان را دفع کنید. همچنین می‌توانید در راهرو‌های پرپیچ‌و‌خم یک مدرسه‌ی جادویی گشت‌و‌گذار کنید، با هیولاها و باس‌های سرسخت مبارزه کنید، گنجینه‌های پنهان را کشف کنید و پرده از اسراری تاریک بردارید.

ضمنا در زیر می‌توانید فهرست بازی‌هایی که قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) از سرویس‌های گیم‌پس و کلاود گیمینگ حذف شوند مشاهده کنید:

  • Felix the Reaper (از ایکس‌باکس و پی‌سی)
  • Metro 2033 Redux (از ایکس‌باکس و پی‌سی)
  • Minit (از ایکس‌باکس و پی‌سی)
  • Saints Row IV Re-Elected (از پی‌سی)
  • State of Mind (از پی‌سی)
نظر شما کاربران زومجی راجع‌به بازی‌هایی که قرار است به‌زودی به سرویس‌های ایکس‌باکس گیم‌پس و کلاود گیمینگ اضافه شوند چیست؟ آیا از این سرویس‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده