نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱

پری لود بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time آغاز شد

به فاصله تنها سه روز مانده به زمان انتشار بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time، افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند از هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود کنند.

اگر جزو گیمرهای قدیمی هستید و فرصت تجربه بازی روی کنسول خاطره‌انگیز پلی‌ استیشن 1 را پیدا کرده باشید، احتمال بسیار زیاد برای حداقل یک بار وارد دنیای جذاب Crash Bandicoot شده و خود را در قالب شخصیت‌دوست‌داشتنی کرش قرار داده‌اید.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اکتیویژن (Activision) در مقام ناشر سری کرش بندیکوت، چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که تازه‌ترین نسخه این مجموعه تحت عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۲ اکتبر) در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 قرار خواهد گرفت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به فاصله حدود سه روز مانده به زمان انتشار رسمی بازی It’s About Time، از دقایقی پیش افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند آن را دانلود کرده و منتظر زمان عرضه بازی بمانند. تنها نکته عجیب تفاوت در حجم دانلود نسخه‌های PS4 و ایکس‌باکس وان بازی است؛ چراکه کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 باید فایلی با حجم حدود ۴۵ گیگابایتی دریافت کرده ولی از آن طرف گیمرها روی کنسول ایکس‌باکس وان باید فایلی با حجم ۲۵ گیگابایتی را دانلود کنند. تفاوت در حجم دو نسخه مختلف از یک بازی کاملا طبیعی است اما این میزان تفاوت کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. احتمالا در روز عرضه بازی یک به‌روزرسانی حدود ۲۰ گیگابایتی برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

اگر شما هم از طرفداران سری کرش بندیکوت و شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده