// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵

تریلر آخرین بسته الحاقی بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر شد

محتویات آخرین آپدیت رایگان بازی Monster Hunter World: Iceborne به همراه تریلری معرفی شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که استودیو کپکام با ساخت بازی Monster Hunter World در سال ۲۰۱۸، توانست بازار جهانی خود را بسیار قوی‌تر از قبل کند و تقریبا این بازی یک شبه تبدیل به بزرگ‌ترین سری بازی این استودیو شد. همچنین چندی پیش در رویداد نینتندو دایرکت مینی، استودیو کپکام از بازی Monster Hunter Rise برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد و طرفداران این سری را حسابی ذوق زده کرد. 

از زمان انتشار بازی Monster Hunter World: Iceborne، این بازی به‌طور مداوم آپدیت‌های جدید دریافت کرده است و به نظر می‌رسد چندی دیگر آخرین آپدیت رایگان این بازی منتشر خواهد شد.

آخرین آپدیت رایگان این بازی در پایان این هفته منتشر می‌شود و شامل Arch-Tempered Velkhana ،Clutch Claw Boost، هیولای جدید Fatalis و مواردی دیگر خواهد بود. شما می‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد آن را ازطریق اینجا بخوانید.

ناشر این بازی یک تریلر برای این آپدیت با نام Title Update 5 منتشر کرده است که آخرین به‌روزرسانی عمده عنوان بازی Monster Hunter World: Iceborne خواهد بود و در این لینک یوتیوب شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

بازی Monster Hunter World و Monster Hunter World: Iceborne در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و آپدیت Title Update 5 روی همه‌ی پلفترم‌های بازی در تاریخ ۹ مهرماه منتشر خواهد شد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده