// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱

نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 به مدت یک هفته تاخیر خورد

حساب کاربری توییتر Baldur's Gate اعلام کرده که نسخه ارلی اکسس این بازی در تاریخ ۱۵ مهر ماه در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده و ناشر Baldur's Gate 3، در لایو استریم اخیر خود اعلام کرده بودند که این بازی در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران گوگل استیدیا و کامپیوتر (ازطریق استیم و GOG) قرار می‌گیرد. این در حالی است که کاربران، باید یک هفته دیگر هم منتظر بمانند.

حساب کاربری Baldur's Gate به‌تازگی بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرده که خبر از تاخیر یک هفته‌ای این بازی می‌دهد. ازاین‌رو بازی Baldur's Gate 3 در تاریخ ۱۵ مهر ماه (۶ اکتبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. استودیو لرین در بیانیه خود اعلام کرده که می‌خواهند تا حد امکان، تمامی باگ‌ها و کرش‌ کردن‌های بازی را از بین ببرند. البته انتظار دارند که در زمان عرضه و در راستای دسترسی زودهنگام بودن بازی، همچنان مشکلاتی وجود داشته باشد، اما تاخیر یک هفته‌ای، سبب می‌شود تا این مشکلات به حداقل برسد.

در ادامه، اعلام شده تا انتهای امروز اخبار بیشتری حول Baldur's Gate 3 و ویژگی‌های نسخه ارلی اکسس نظیر نوع روابط کاراکترها با یکدیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده چه مواردی را برای بازیکنان درنظر گرفته است. همچنین در زیر می‌توانید بیانیه کامل استودیو لرین را مطالعه کنید. 

بیانیه استودیو لرین در راستای تاخیر خوردن یک هفته‌ای Baldur


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده