// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

احتمال عرضه بازی Baldur’s Gate 3 روی کنسول‌های بازی وجود دارد

سوئین وینکه، کارگردان Baldur's Gate III، در طول مصاحبه جدید خود از احتمال عرضه این بازی روی کنسول‌های خانگی سخن گفته است.

بازی Baldur's Gate III در انتهای سال جاری میلادی به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در گذشته استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده بازی Baldur's Gate 3، اعلام کرده بود که کنسول‌های فعلی، توان اجرای این بازی را ندارند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سوئین وینکه، کارگردان Baldur's Gate 3، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده تمرکز اصلی و فعلی آن‌ها روی آماده‌سازی بازی برای کامپیوتر و گوگل استیدیا است. بااین‌حال احتمال دارد که شاهد عرضه بازی Baldur's Gate III برای کنسول‌های خانگی هم باشیم. استودیو لرین پس از عرضه این بازی به هدف بعدی خود فکر خواهد کرد. سوئین وینکه در جریان گفت‌وگوی خود گفته است:

تمرکز فعلی ما کامپیوتر و گوگل استیدیا است. ما ابتدای روی هدف اصلی خود سخت تلاش خواهیم کرد تا دو مورد ذکر شده آماده شوند. در ادامه متوجه خواهیم شد که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که حتی Baldur's Gate 3 را روی کنسول‌های فعلی هم تست نکرده‌اند و لزوما عدم عرضه بازی را هم رد نکرده است. در گذشته بازی Divinity: Original Sin II هم مدتی پس از عرضه روی پی سی، در اختیار کاربران کنسول قرار گرفت. ازاین‌رو احتمال دارد Baldur's Gate III هم به همین روش روی کنسول‌های بازی عرضه شود. 

در انتها می‌توان به استریم هفته گذشته بازی Baldur's Gate 3 در رویداد D&D Live 2020 اشاره کرد که در جریان آن اطلاعات جدیدی از Baldur's Gate III نمایش داده شد. در ادامه می‌توانید ویدیو این استریم را در یوتیب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

از میان ویژگی‌های اعلام شده در این استریم می‌توان‌به سیستم روایت داستانی بازی اشاره کرد که به‌صورت دوم شخص انجام می‌شود. همچنین تغییرات سیستم Initiative از آخرین ویدیو گیم‌پلی تابه‌امروز نمایش داده می‌شود. بازیکنانی که با Initiativeهای جداگانه در بازی قرار دارند، می‌توانند با یکدیگر یک تیم را تشکیل و ساختار مختلفی از حملات را مورد آزمایش قرار دهند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده