// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲

رویداد مشترک فورتنایت و راکت لیگ با نام Llama-Rama معرفی شد

بازی راکت لیگ امروز یعنی ۲۳ سپتامبر رایگان خواهد شد و این اتفاق را همراه فورتنایت در رویداد Llama-Rama جشن می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی راکت لیگ خود را برای تغییری بزرگ آماده می‌کند. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که بازی را از حالت پولی در فروشگاه استیم به حالت Free to Play و انحصاری فروشگاه اپیک گیمز تبدیل کنند. این اتفاق از امروز (۲۳ سپتامبر) شروع خواهد شد. حال سازندگان Rocket League تصمیم گرفته‌اند که رایگان شدن و انحصاری شدن خود در فروشگاه اپیک گیمز را همراه Fortnite در رویدادی به‌نام Llama-Rama جشن بگیرند.

این رویداد از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر‌ماه) تا ۱۲ اکتبر (۲۱ مهرماه) برگزار می‌شود. بازیکنان فورتنایت با تکمیل چالش‌های بازی می‌توانند جوایزی از بازی راکت لیگ دریافت کنند و برعکس به بازیکنان راکت لیگ جوایزی از بازی فورتنایت داده خواهد شد.

متن صفحه‌ی بازی فورتنایت که راجع‌به این رویداد در سایت اپیک گیمز منتشر شده:

اتوبوس معروف بازی فورتنایت در حال پرواز برفراز راکت لیگ است! فورتنایت، رایگان شدن بازی راکت لیگ را در رویداد Llama-Rama جشن می‌گیرد. این رویدادی کراس اُور است که بازیکنان می‌توانند با تکمیل چالش‌های راکت لیگ جوایزی از فورتنایت و خود راکت لیگ به‌دست آورند. حالا بهترین زمان برای غرق شدن در یک تجربه‌ی فوتبالی است!

دانلود ویدیو

در این رویداد پنج چالش مختلف وجود دارد که هرکدام پاداش مخصوص به‌ خود را دارند. مثلا یکی از این پاداش‌ها شرکت در یک مچ آنلاین با استفاده از ماشین طرح فورتنایت و دریافت MVP (یکی از حرکات موزون فورتنایت) است. با تکمیل آخرین چالش، بازیکنان اتوبوس مشهور فورتنایت را در بازی راکت لیگ و در بازی فورتنایت ماشین معروف Octane RL Back Bling را به‌عنوان پاداش نهایی دریافت می‌کنند.

بازیکنان راکت لیگ برای دریافت جوایزِ هرکدام از چالش‌ها باید به صفحه‌ی چالش‌های این رویداد مراجعه کنند. این جوایز برای بازیکنان فورتنایت به‌صورت خودکار در بازی آنلاک خواهد شد.

در خبری دیگر، استودیو‌ی Psyonix، اعلام کرده که از این به بعد برای بازی کردن راکت لیگ نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس و نینتندو سوییچ آنلاین نیست.

بازی راکت لیگ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در دسترس است و از امروز رایگان می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده