// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته چهارم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته چهارم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته چهارم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

چالش های هفته چهارم از فصل چهارم فورتنایت چپتر 2

چالش‌های هفته چهارم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Slurpy Swampهفت عدد صندوق را در منطقه Slurpy Swamp باز کنید
Eliminations at Weeping Woodsسه‌نفر را در منطقه Weeping Woods بکشید
Deal damage within 10 seconds of bouncing off an umbrella at Sweaty Sandsدر مدت زمان ۱۰ ثانیه پس از پریدن روی چتر منطقه Sweaty Sands، به سایر بازیکنان‌آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰)
Destroy Collector Cases at The Collectionدر منطقه The Collection سه عدد از Collector Caseهای درنظر گرفته شده را ازبین ببرید
Hack Stark Robots at Stark Industriesدر منطقه Star Industries پنج بار ربات‌های استارک را هک کنید
Destroy Gatherers۲۰ عدد از Gatherها را از بین ببرید
Deal damage with a Gatherer's remainsاز باقی‌مانده‌های Gatherها استفاده کنید و به‌سایر بازیکنان و Gatherها آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰ هزار)

در جریان اولین چالش از هفته چهارم، بازیکنان تنها کافی است که وارد منطقه Slurpy Swamp شده و هفت صندوق مختلف را باز کنند. این در حالی است که باید سه نفر را هم در Weeping Woods از بین ببرید. در جریان سومین چالش، وارد منطقه Sweaty Sands شوید. در اینجا یک چتر  وجود دارد که می‌توانید مدام روی آن بپرید. حال پس از یک بار پرش و در بازه زمانی ۱۰ ثانیه، باید به‌سایر بازیکنان آسیب‌برسانید. اگر به جنوب محیط Retail Row روی نقشه بازی نگاه کنید، یک محیط برفی را می‌بینید. در شما این محیط، منطقه The Collection قرار دارد. ازاین‌رو وارد The Collection شوید و Collector Caseهای قرار گرفته دراین محیط را از بین ببرید.

در جریان پنجمین چالش، باید وارد منطقه Star Industries شوید. تونی استارک در این منطقه ربات‌های مخصوصی دارد که می‌توانید آن‌ها را هک کنید. پس از هک کردن پنج ربات، این چالش کامل می‌شود. در ادامه، باید Gatherها را نابود کنید. Gather نام پهپادهای کوچک داخل بازی است که توسط یک ربات درحال پرواز بزرگ به نام Gorger اسپاون می‌شوند. پس از نابودی آن‌ها، می‌توانید بلافاصله از اجزای آن‌ها به‌عنوان یک سلاح استفاده کنید. ازاین‌رو چالش‌های ششم و هفتم را با یکدیگر ترکیب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که چالش آخر به‌صورت گروهی لحاظ می‌شود. ازاین‌رو اگر چهار بازیکن در تیم شما قرار بگیرد، پروسه آسیب‌رسانی توسط اجزای Gatherها بیش‌ازپیش ساده‌تر می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده