نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

Rocket League با یک آپدیت بزرگ به استقبال سالگرد پنج سالگی خود می‌رود

با نزدیک شدن به پنجمین سالگرد انتشار بازی Rocket League، یک آپدیت محتوای بزرگ در تابستان انتظار بازیکنان را می‌کشد.

استودیوی سایانیکس (Psyonix) ماه آینده خود را برای جشن پنج سالگی بازی Rocket League آماده می‌کند. توسعه‌دهندگان سایانیکس برنامه دارند تا همزمان با این رویداد، یک آپدیت بزرگ شامل محتوای جدید بازی را برای طرفداران تدارک ببینند. در ادامه به محتوایی که باید از این بسته به‌روز رسانی انتظار داشته باشیم، خواهیم پرداخت.

براساس اطلاعاتی که در پست جدید Psyonix در وبسایت Rocket League منتشر شده، این به‌روزرسانی، اواخر تابستان امسال منتشر خواهد شد. درواقع، بسیاری از محتوای این آپدیت همچنان در دست ساخت قرار دارد اما در خلال این توضیحات اظهار شده که ویژگی‌های جدید و آپدیت شده‌ی Rocket League در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. سایونیکس برای جشن پنجمین سالگرد انتشار بازی خود نیز چندین رویداد و محتوای محدود زمانی را در نظر گرفته است. در متن این پست نوشته شده:

ما برای برگزاری جشن پنجمین سالگرد انتشار Rocket League بسیار هیجان زده هستیم. این برنامه، شامل یک رویداد دو هفته‌ای در پایان این ماه خواهد بود که چند حالت محدود به یک بازه زمانی خاص را به بازی اضافه خود کرد. ضمن اینکه آیتم‌های مختلفی با مضامین Rocket League و Psyonix در فروشگاه بازی قرار خواهد گرفت.

ظاهراً آیتم‌ها و حالت‌های جدید بازی، در طول هفته‌های آینده به مرور معرفی خواهند شد.

Rocket League

توسعه‌دهندگان سایانیکس برای آماده‌سازی شرایط جهت دریافت این آپدیت بزرگ، یک به‌روزرسانی جزئی دیگر را فردا برای بازی منتشر خواهند کرد. ضمن اینکه رونمایی از آیتم‌های جدید بازی نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد. Rocket League طی سال‌های گذشته به یکی از بازی‌های محبوب علاقه‌مندان به بازی فوتبال و سبک فانتزی تبدیل شده و از زمان عرضه رایگان آن روی پلی ‌استیشن 4 نیز به محبوبیت بیشتری دست یافته است. تداوم پشتیبانی سایانیکس از این بازی نیز یکی دیگر از دلایل جذب مخاطبان به سمت Rocket League بوده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده