// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

رویداد بلیزکان ۲۰۲۱ به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود

حساب کاربری توییتر بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده که رویداد بلیزکان ۲۰۲۱ از تاریخ یک تا دو اسفند ماه برگزار می‌شود.

شرکت بلیزارد در ماه مِی گذشته اعلام کرد امسال رویداد بلیزکان نخواهیم داشت. این در حالی است که کاربران منتظر بودند تا بلیزارد در جریان رویداد ویژه خود اطلاعاتی را حول Overwatch 2 یا Diablo IV منتشر کند. 

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر بلیزارد اینترتینمنت زمان برگزاری رویداد بلیزکان ۲۰۲۱ را اعلام کرده است. رویداد بلیزکان ۲۰۲۱ به‌صورت کاملا آنلاین در تاریخ یک اسفند ماه (۱۹ فوریه) لغایت دو اسفند ماه (۲۰ فوریه) برگزار می‌شود. نکته جالب، این است که اسم رویداد امسال Blizzconline است که آنلاین بودن این رویداد در سال آینده میلادی را نشان می‌دهد. 

گویا عوامل این رویداد سخت مشغول برنامه‌ریزی آن هستند. رویدادهای جامعه کاربری، دارای چند بخش مختلف است. در بخش کاسپلی، علاقه‌مندان می‌توانند کاسپلی شخصیت‌های محبوب خود از جهان بازی‌های بلیزارد را انجام دهند. همچنین بلیزارد به شما اجازه می‌دهد تا کاسپلی حیوان‌ها را هم انجام دهید.

دومین و سومین رویداد، مربوط‌به رقابت در بخش‌های هنر و داستان‌سرایی دیجیتالی می‌شود. این در حالی است که یک رویداد هنرنمایی هم برای کاربران درنظر گرفته شده است.  آخرین رویداد درنظر گرفته شده هم مربوط‌به بخش Talent Show شرکت بلیزارد می‌شود که انتظار می‌رود موارد جذابی را مشاهده کنیم. در حالت کلی، کاربران انتظار دارند در رویداد اسفند ماه، اخبار جدیدی از Overwatch 2 و Diablo 4 منتشر شود. اگر قرار است این بازی‌ها را مشاهده کنیم، احتمال می‌رود بلیزارد موارد غافل‌گیر کننده جدیدی داشته باشد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

 نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده