نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۰

سلاح جدید بازی Demon’s Souls در صفحه فروشگاه پلی‌ استیشن معرفی شد

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه فروش بازی Demon’s Souls مشاهده شده، این بازی حداقل یک سلاح جدید خواهد داشت.

به فاصله کوتاهی پس از رونمایی گیم‌پلی نسخه ریمیک بازی Demon’s Souls در رویداد اختصاصی پلی استیشن 5، صفحه پیش‌فروش تعدادی از بازی‌های زمان عرضه این کنسول، از جمله همین Demon’s Souls در فروشگاه پلی‌استیشن راه‌اندازی شد. در صفحه فروش Demon’s Souls علاوه بر اینکه به قیمت ۷۰ دلاری این بازی اشاره شده، جزییات جالب دیگری نیز به چشم می‌خورند.

در صفحه فروش این بازی یک سلاح جدید به اسم The Reaper Scythe دیده شده که به عنوان پاداش، به افرادی که نسخه ریمیک Demon’s Souls را پیش‌خرید کنند تعلق می‌گیرد. چیزی که درباره‌اش صحبت می‌کنیم، هم‌اکنون از صفحه فروش بازی حذف شده‌ است، اما اولین بار یکی از کاربران ردیت به نام Cosmic-Vagabond موفق به کشف آن شد. سلاح مورد بحث، یک داس بزرگ است و احتمالا شباهت زیادی به داس «ریپرها» (گروهی از دشمنان بازی) در منطقه Shrine of Storms خواهد داشت. بر اساس توضیحات حذف شده، برای استفاده از این سلاح، بازیکن‌ها نیاز به قدرت (Strength) و چالاکی (Dexterity) خواهند داشت. در این توضیحات آمده بود:

«The Reaper Scythe سلاحی است که زمانی ساحران از آن استفاده می‌کردند؛ همان افرادی که ارواح مردگان را کنترل می‌کنند. این سلاح دسته‌ای بلند دارد و در یک طرف آن تیغی قرار گرفته است که از شدت تیزی، می‌تواند روح شما را از بدن‌تان جدا کند. The Reaper Scythe با یک ضربه می‌تواند چند دشمن را از پا درآورد، اما استفاده از آن نیازمند داشتن قدرت و چالاکی خواهد بود.»

صفحه فروش بازی Demon’s Souls

هنوز معلوم نیست که چرا توضیحات مربوط به این سلاح از صفحه فروش بازی Demon’s Souls حذف شده‌اند، اما این قضیه نشان می‌دهد که آیتم‌های جدیدی را در نسخه ریمیک این بازی خواهیم دید.

سونی هفته گذشته اولین تریلر از گیم‌پلی نسخه بازسازی شده Demon’s Souls را به نمایش گذاشت. این تریلر که در زیر هم می‌توانید آن را تماشا کنید، پیشرفت‌های چشمگیر در بخش گرافیک بازی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

دانلود تریلر از آپارات

استودیوی بلوپوینت (Bluepoint Studios) که سابقه بازسازی یکی دیگر از شاهکارهای کلاسیک پلی‌استیشن یعنی Shadow of the Colossus را در کارنامه دارد، مسئول ساخت نسخه ریمیک Demon’s Souls است. انصافا باید گفت که این نسخه، از نظر بصری به مراتب بهتر از بازی اصلی شده و بهبود گرافیک را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. نه‌تنها کیفیت‌ تکسچرها ارتقا پیدا کرده، بلکه نورپردازی و عمق دید بازی نیز بهتر شده است. همچنین گفته می‌شود که بازیکن‌ها در هنگام تجربه این نسخه از Demon’s Souls می‌توانند بین دو حالت گرافیکی مختلف سوییچ کنند که یکی از این حالت‌ها روی کیفیت بصری و دیگری روی نرخ فریم بازی تمرکز دارند.

نسخه اولیه بازی Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شده بود. این بازی شروع‌کننده مجموعه Souls بود که بعدا با بازی‌های Dark Souls ادامه پیدا کرد. بازی Demon’s Souls به‌خاطر سیستم مبازرات حساب‌ شده و طراحی محیط‌ بی‌نظیرش مورد تحسین قرار گرفت و گیم‌پلی سخت و چالش‌برانگیز بازی، به استاندارد جدیدی در سبک نقش‌‌آفرینی تبدیل شد و بسیاری از مجموعه‌های دیگر از آن الگوبرداری کردند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده