// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

سونی: بازی Demon’s Souls در انحصار کامل پلی استیشن 5 قرار دارد

بازی Demon’s Souls که توسط استودیو بلوپوینت و استودیو ژاپن سونی ساخته می‌شود، فقط روی پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد و هیچ پلتفرم دیگری مثل کامپیوترهای شخصی یا ایکس‌باکس آن را دریافت نمی‌کند.

همان‌گونه که طرفداران پروپاقرص بازی Demon's Souls می‌دانند، حق ساخت و انتشار این مجموعه در کنترل کامل برند پلی استیشن قرار دارد. به همین دلیل فقط استودیو بلوپوینت گیمز و استودیو ژاپن سونی این نسخه‌ی ریمیک را می‌سازند و فرام سافتور هیچ نقشی در پروسه‌ی تولید آن ندارد. در نتیجه سونی این بازی را به عنوان محصول انحصاری پلی استیشن 5 و یکی از آثار PS Studios منتشر خواهد کرد.

شرکت ژاپنی به صورت رسمی اعلام کرد که وجود یک جمله در تریلر بازی که خبر از عرضه‌ی احتمالی آن در آینده روی کامپیوترهای شخصی می‌داد، حاصل خطای انسانی بوده است. در حقیقت Demon's Souls جدید نه یک انحصاری زمانی و نه یک انحصاری کنسولی که یک انحصاری کامل برای پلی استیشن 5 سونی است و حتی برای پلی استیشن 4 هم عرضه نمی‌شود. تریلر جدید پخش‌شده توسط سونی برای نمایش بازی Demon’s Souls هم دیگر تنها روی عبارت «انحصاری پلی‌استیشن» تاکید می‌کند.

بازی دیمنز سولز پلی استیشن 5 با فضای ترسناک و نورپردازی زیبا

مطابق اخبار بازی می‌دانیم که بازی Demon’s Souls یکی از بازی‌های روز عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 خواهد بود. این بازسازی کامل از نخستین بازی در سبک «سولزبورن» که با نمایش‌های خود طرفداران زیادی پیدا کرده است، در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه می‌شود. با این اوصاف کنسول پلی‌استیشن 5 در روز رسیدن به بازار، ۶ بازی ویدیویی انحصاری (انحصاری زمانی، کنسولی یا کامل) خواهد داشت.

  • ریمیک بازی Demon’s Souls
  • بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales (عرضه‌ی برای PS4 و PS5)
  • بازی Godfall (عرضه برای PS5 و PC)
  • بازی Sackboy: A Big Adventure (عرضه‌ی برای PS4 و PS5)
  • بازی Destruction AllStars
  • بازی Astro's Playroom


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده