// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

Yakuza Kiwami 3 در رویداد Tokyo Game Show 2020 حضور نخواهد داشت

تهیه کننده‌ی Yakuza Kiwami 3 اخیرا گفته که این بازی در رویداد Tokyo Game Show 2020 حضور نخواهد داشت.

 در سایت رسمی Yakuza ژاپنی، برنامه‌ای از رویدادهای مراسم Ryu Ga Gotoku Online (بازی موبایل Yakuza gacha) منتشر شده است که به یک رویداد با موضوع Ryu Ga Gotoku Kiwami 3 در اکتبر ۲۰۲۰ اشاره می‌کند. در این اعلامیه به معرفی بازی Yakuza Kiwami 3 توسط سگا در طی مراسم Tokyo Game Show 2020 اشاره شده بود اما بااین‌حال، تهیه کننده ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) به سرعت در صفحه‌ی توییتر خود بیان کرد که این بیانیه یک اشتباه تایپی بوده و چنین اتفاقی را رد کرد.

بنابراین متاسفانه چنین به نظر می‌رسد که بازی Yakuza Kiwami 3 در رویداد Tokyo Game Show 2020 معرفی نخواهد شد و ما باید مدت زمان طولانی‌تری را برای این بازی منتظر بمانیم. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که در سپتامبر سال گذشته بازی Yakuza: Like A Dragon به‌عنوان هفتمین نسخه از مجموعه یاکوزا معرفی شد و این بازی در تاریخ ۲۳ آبان برای برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

همچنین به‌لطف Shacknews ما می‌دانیم که قسمت جدید سری بازی Yakuza یعنی Yakuza: Like A Dragon بازی هنگام انتشار برای ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس خواهد بود؛ به این معنا که این بازی سه روز زودتر برای این کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه پلی‌استیشن ۵ این بازی نیز اخیراً تأیید شده است اما فعلاً ما چیزی غیر از اینکه این نسخه کمی دیرتر ارائه خواهد شد‌، نمی‌دانیم.

برای کسانی که بازی Yakuza Kiwami 2 را هنوز بازی نکرده‌اند، این بازی هم اکنون به همراه سه بازی اصلی اول این سری در Xbox Game Pass در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده