نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

بازگشایی صفحه‌های جدید از بازی ‌های پلی استیشن 5 در بلاگ پلی استیشن

با نزدیک شدن به رویداد احتمالی پلی استیشن، صفحه‌هایی جدید از بازی‌های پلی استیشن 5 در بلاگ این پلتفرم بازگشایی شدند تا شایعات با حرارت بیشتری دنبال شوند.

هر روز که می‌گذرد، بیشتر از روز قبل به موعد عرضه‌ی پلتفرم‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت نزدیک می‌شویم. سونی که تعطیلات سال نوی میلادی را به‌عنوان موعد عرضه‌ی کنسول جدید خود اعلام کرده بود، حالا که تقریبا ۲ ماه با این پنجره‌ی زمانی فاصله داریم، سکوت پیشه کرده و انتظار گیمرها برای مشخص شدن قیمت این کنسول مورد انتظار، همچنان ادامه دارد.

با وجود اینکه سونی سکوت رسانه‌ای خود را مدت‌ها است که حفظ کرده و آن‌ را روز به روز ادامه می‌دهد، به‌نظر می‌رسد که این کمپانی ژاپنی در پشت پرده‌ها مشغول آماده‌سازی زیرساخت‌هایی است تا بتواند تبلیغات پلی استیشن 5 را بهتر پیش ببرد و در زمان شروع پیش‌فروش این کنسول، به‌بهترین شکل ممکن آن را تبلیغ کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و طبق کشف یکی از اعضای انجمن ResetEra، صفحه‌هایی جدید از بازی‌های پلی استیشن 5 در بلاگ پلی استیشن بازگشایی شده‌اند.

بازگشایی صفحه نسخه پلی استیشن 5 بازی Assassin

این صفحه‌ها به چهار بازی گادفال (GodfallYakuza: Like a Dragon ،Assassin's Creed Valhalla و Resident Evil Village اختصاص دارند. این قضیه نشان می‌دهد که سونی با وجود سکوت رسانه‌ای خود، همچنان مشغول جلو بردن روند تبلیغات کنسول خودش است و در زمان مناسب، همه‌ی این موارد را به گیمرها نشان خواهد داد. طی روزهای گذشته موارد زیادی وجود داشتند که شایعه‌ی نزدیک بودن رویداد جدید پلی استیشن 5 را داغ‌ و داغ‌تر کردند؛ از آمادگی فروشگاه وال‌مارت برای فروش پلی استیشن 5 تا شایعه‌ی ارسال یک ایمیل با موضوع نزدیک بودن این رویداد، شایعاتی بودند که دنبال‌کنندگان کمپانی ژاپنی را برای اعلامیه‌های جدید، هیجان‌زده کردند. حالا و با بازگشایی صفحه‌های جدید آثار پلی استیشن 5، این شایعات با حرارتی بیشتر دنبال خواهند شد. باید صبر کنیم و ببینیم که سونی چه زمانی را برای اعلام قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی PS5 مناسب می‌داند.

نظر شما چیست؟ آیا به رویداد جدید پلی استیشن 5 و اعلام قیمت آن نزدیک شده‌ایم؟ به‌نظرتان پلی استیشن 5 با چه قیمتی در سراسر جهان به فروش خواهد رفت؟ دیدگاه خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده