// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

تاریخ انتشار بازی Yakuza: Like a Dragon با انتشار تریلری مشخص شد

سگا و استودیو Ryu ga Gotoku با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Yakuza: Like a Dragon یا همان یاکوزا 7 را برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی سی اعلام کردند.

در سپتامبر سال گذشته بازی Yakuza: Like A Dragon به‌عنوان هفتمین نسخه از مجموعه یاکوزا معرفی شد و این بازی در ماه ژانویه ۲۰۲۰ در ژاپن برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه شد. سگا و Ryu ga Gotoku Studios تأیید کردند که بازی Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۲۳ آبان برای برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

همچنین سگا تایید کرد که نسخه ایکس‌باکس سری ایکس این بازی همزمان با عرضه این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت درحالی‌که نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی دیرتر از سایر نسخه‌ها عرضه خواهد شد. تریلر جدیدی نیز به‌تازگی منتشر شده است که شغل‌های مختلفی را که هر یک از اعضای گروه می‌توانند برعهده بگیرند را نشان می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

برخلاف بازی‌های قبلی این سری‌، بازی Yakuza: Like a Dragon یک بازی نقش آفرینی مبتنی بر نوبت است. Ichiban Kasuga قرار است به‌عنوان شخصیت اصلی این نسخه از بازی، ایفای نقش کند و او با با دیگر اعضای گروه یعنی Saeko ،Adachi و Nanba همراه خواهد بود. در این ویدیو می‌توانیم ببینیم که با استفاده از سیستم شغلی، هر فرد می‌تواند بیش از ۲۰ شغل مختلف را انتخاب کند. برای مثال شما می‌توانید به‌عنوان یک Breaker با دشمنان برقصید یا به‌عنوان یک خواننده آهنگ بخوانید.

بازی Yakuza: Like a Dragon یا همان یاکوزا 7 شامل بیش از ۵۰ داستان فرعی برای تکمیل کردن، بازی‌های کلاسیک سگا در بخش آرکید و حتی فعالیت‌هایی مانند Kart Racing خواهد بود و شخصیت‌های محبوبی مانند Kazuma Kiryu و Goro Majima نیز در نبردهای افسانه‌ای ظاهر خواهند شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد بازی Yakuza: Like a Dragon با ما همراه باشید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده