// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹

ساخت بازی Star Wars: Squadrons به پایان رسید

ساخت بازی Star Wars: Squadrons یک ماه پیش از زمان عرضه به پایان رسید و به اصطلاح گلد شد.

 بازی Star Wars: Squadrons از استودیو الکترونیک آرتز و استودیوی موتیو (Motive) ماه آینده منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد که توسعه این بازی بالاخره به پایان رسیده است. مدیر خلاق این بازی ایان فریزر (Ian S. Frazier) ازطریق صفحه‌ی توییتر خود تایید کرد که این بازی بالاخره گلد شده است. اگرچه درست است که توسعه‌ی این بازی همچنان ادامه خواهد داشت و احتمالاً شاهد آپدیت روز اول خواهیم بود اما این بدان معنی است که بازی آماده‌‌ی تولید و توزیع روی دیسک‌، دریافت گواهی انتشار دیجیتالی و غیره است.

باتوجه‌به اخبار منتشر شده ما می‌دانیم که بازی Star Wars: Squadrons بر جنبه‌های مبارزات فضایی این سری تمرکز دارد. داستان این بازی که پس از بازی Star Wars: Return of the Jedi اتفاق می‌افتد، شاهد روبه رویی Galactic Empire دربرابر New Republic خواهد بود. این مبارزات در داستان بازی به ترتیب بین خلبانان Titan Squadron و Vanguard Squadron اتفاق خواهد افتاد و بازیکنان می‌توانند به دلخواه خود در آن‌ تغییراتی ایجاد کنند.

بخش چند نفره‌ی این بازی شامل مبارزات 5v5 و Fleet Battles بین دو تیم است که هر دو تیم برای ازبین‌بردن کشتی اصلی تیم دیگر تلاش می‌کنند. بازی Star Wars: Squadrons با داشتن چهار کلاس جنگنده مختلف در هر تیم، انواع آپگردهای مختلف و عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای به نظر می‌رسد بتواند طرفداران نبرد فضایی سبک قدیمی را راضی کند. 

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده