// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

بازی Star Wars: Squadrons با انتشار یک تریلر رسما رونمایی شد

دقایقی پیش بازی Star Wars: Squadrons با انتشار یک تریلر سینمایی رسما رونمایی شد و در تاریخ ۱۱ مهر ماه عرضه می‌شود.

در ماه مارس بود که به اشتباه فروشگاه پلی استیشن خبر از یک بازی جدید جنگ ستارگان با اسم رمز Star Wars: Project Maverick می‌داد. این در حالی است که مدتی پیش، صفحه پیش فروش این بازی در سایت ایکس باکس نمایان شد که اسم نهایی آن را هم مشخص کرده بود. همچنین دقایقی بعد حساب کاربری توییتر EA Star Wars با انتشار یک توییت بازی Star Wars: Suqadrons را رسما تایید کرد. 

در ادامه اعلام شد که این بازی به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۶ خرداد ماه و ساعت ۱۹:۳۰ بعد ازظهر به‌وقت ایران رونمایی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بازی‌های جنگ ستارگان، در جریان لایو استریم خود بازی Star Wars: Squadrons را به صورت رسمی معرفی و رونمایی کرد. 

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد نیروهای ربلیون و امپراطوری هستیم که به‌واسطه‌ی سفینه‌های فضایی مخصوص خود با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین مشخص شد که این بازی توسط استودیو EA Motive در حال توسعه است و در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کاربران زومجی درادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Star Wars: Squadrons را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

همچنین بازی هم‌اکنون برای پیش‌فروش قرار داده شده است و کاربران پی سی روی استیم هم می‌توانند بازی را خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که Star Wars: Squadrons جدا از داستانی که وعده داده شده سرگرم کننده است، یک بخش آنلاین پنج‌به‌پنج هم دارد که شما را در نقش ربلیون یا نیروهای امپراطوری قرار می‌دهد. 

ازدیگر ویژگی‌های Star Wars: Squadrons هم می‌توان‌به قیمت ۴۰ دلاری آن، ویژگی شخصی‌سازی سفینه فضایی و پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد. نکته جالب این است که کاربران واقعیت مجازی بازی روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌توانند به لطف کراس‌پلی درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین استارفایترهای بازی هم هرکدام کلاس‌های متفاوتی دارند و می‌توانید باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده