// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳

صداپیشه‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 از اتمام کار خود در بازی می‌گویند

صداپیشه‌های دوبله اسپانیایی زلدا و ریوالی به‌تازگی از تمام شدن مراحل ضبط دیالوگ‌های خود در The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 خبر داده‌اند.

یکی از مواردی که کاربران نینتندو سوییچ خواهان آن هستند، اعلام تاریخ انتشار و نمایش‌های بیشتر از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 است که در سال گذشته با یک تیزر بسیار کوتاه معرفی شد. بااینکه کاربران در این فکر هستند که هنوز بازی تا عرضه شدن فاصله زیادی دارد، اما به‌نظر می‌رسد Breath of the Wild 2 نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک ناوارو و نئارا آلفونسو، به‌ترتیب صداپیشه‌های دوبله اسپانیایی ریوالی و زلدا در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، در جدیدترین قسمت از پادکست A Coffee with Nintendo اعلام کرده‌اند که کار ضبط دیالوگ‌های آن‌ها در بازی به اتمام رسیده است. نکته جالب این است که آن‌ها برای انتشار این خبر کمی مردد بوده‌اند، اما در ادامه خبر از تمام شدن کار خود در بازی داده‌اند.

از آن‌جایی که هم‌اکنون دوبله اسپانیایی بازی برای این شخصیت‌ها به اتمام رسیده، به احتمال زیاد دوبله نسخه انگلیسی پیش از آن تمام شده باشد. خبر منتشر شده، تاریخ عرضه یا زمان تقریبی عرضه بازی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد، اما تایید می‌کند که ریوالی، یکی از قهرمان‌های هایرول، در این نسخه هم حضور خواهد داشت و بازی در مراحل آخر تولید به‌سر می‌برد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ ایجی آئونوما در گذشته اعلام کرده بود که The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تاریک‌تر از نسخه پیشین است و تیم سازنده از بازی Red Dead Redmeption 2 در خلق آن الهام گرفته است. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده