نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

نینتندو نشان تجاری جدیدی برای سری The Legend Of Zelda ثبت کرد

باتوجه به اطلاعات فاش شده، نینتندو به‌تازگی نشان تجاری جدیدی برای The Legend Of Zelda به ثبت رسانده که به‌نظر می‌رسد به سالگرد ۳۵ سالگی این مجموعه اشاره دارد.

The Legend of Zelda همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های نینتندو به‌حساب می‌آید. اثری که برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۶ متولد شد و رفته رفته توانست به پختگی و اوج خود برسد و به یکی از محبوب‌ترین انحصاری‌های نینتندو تبدیل شود.

اگر از طرفداران این مجموعه باشید، قطعا اطلاع دارید که نینتندو در سال ۲۰۱۷ همزمان با عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، نسخه جدیدی از این مجموعه تحت عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به‌صورت انحصاری روانه بازار کرد. اثری که به‌جرات می‌توان آن را یکی از دلایل موفقیت سوییچ نیز دانست.

در حالیکه شایعات زیادی حول تاریخ عرضه نسخه دوم و ادامه بازی Breath of the Wild به‌گوش می‌رسد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو ساعاتی پیش نشان تجاری تازه‌ای برای این مجموعه به ثبت رساند. یکی از کاربران توییتر به‌نام NaZ ضمن اعلام این خبر،‌ احتمال داد که این حرکت نینتندو به‌‌نوعی به ۳۵ سالگی سری The Legend of Zelda در سال آینده ارتباط دارد.

نکته جالب توجه این است که اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش نینتندو برای Ocarina of Time نیز سیاست مشابه‌ای را اتخاذ کرده و یک نشان تجاری جدیدی برای آن به ثبت رسانده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده نینتندو اطلاعات بیشتری درخصوص آینده سری محبوب The Legend of Zelda ارایه می‌دهد یا خیر. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده