// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

بازی های Resident Evil 7 و Final Fantasy XV به سرویس PS Now اضافه می‌شوند

فهرست بازی‌هایی که در ماه سپتامبر به سرویس PlayStation Now  اضافه می‌شوند، منتشر شد که در بین آن‌ها نام بازی‌های Resident Evil 7 و Final Fantasy XV به چشم می‌خورد.

سونی امروز نام چهار بازی جدید که به سرویس PlayStation Now یا PS Now‌ در ماه سپتامبر اضافه شده‌اند، را اعلام کرد.

یکی از این عناوین بازی Resident Evil 7: Biohazard از استودیو کپکام است که در اواخر این هفته به سرویس اشتراک ایکس باکس گیم پس شرکت مایکروسافت نیز اضافه خواهد شد. این بازی ترسناک اول شخص فقط برای مدت زمان محدودی تا تاریخ ۱۰ آذر ماه در سرویس PlayStation Now در دسترس خواهد بود.

بازی دوم، بازی Final Fantasy XV از استودیو اسکوئر انیکس است که این بازی همچنین برای مدت زمان محدودی تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه در دسترس خواهد بود.

بازی سوم که به این سرویس اضافه خواهد شد، بازی WWE 2K19 است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، بازی WWE 2K Battlegrounds اواخر این ماه برای پلی‌استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. گیم پلی بازی WWE 2K Battlegrounds از گیم‌پلی سبک شبیه‌ساز معمول بازی WWE 2K19 متفاوت خواهد بود و بیشتر سبک Arcade Brawler است.

آخرین بازی‌ای که در این ماه به این سرویس اضافه شده است، بازی Observation است. این بازی یک بازی پازل ماجراجویی ترسناک است که در آن بازیکنان کنترل سیستم هوش مصنوعی ایستگاه فضایی را بر عهده می‌گیرند و برای کشف سرنوشت ایستگاه و خدمه آن باید با یک عضو خدمه کار کنند.

سرویس PlayStation Now شامل بیش از ۸۰۰ بازی پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 3 و پلی ‌استیشن 4 است که امکان استریم آن روی کنسول پلی‌استیشن 4 یا رایانه شخصی وجود دارد. همچنین شما با عضویت در این سرویس با قیمت ۹.۹۹ دلار می‌توانید به تعداد ۳۰۰ بازی پلی‌استیشن 4 دسترسی پیدا کرده و آن را روی کنسول خود تجربه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده