نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۲

بازی های Hitman 2 و Dead Cells تا ابتدای سال آینده به سرویس PS Now اضافه می‌شوند

فهرست بازی‌هایی که در ماه جاری به سرویس PS Now اضافه می‌شوند، منتشر شده است که در بین آن‌ها نام دو بازی Hitman 2 و Dead Cell به چشم می‌خورد.

بنابر اخبار بازی؛ به‌تازگی فهرست بازی‌هایی که قرار است در ماه جاری میلادی یعنی اوت به سرویس PlayStation Now یا PS Now‌ اضافه شوند مشخص شده است. در ماه جاری سه بازی Greedfall و Dead Cells و Hitman 2 به سرویس PS Now اضافه خواهند شد. البته بازی‌های Hitman 2 و Dead Cells تنها تا اول فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ بهمن ۱۳۹۹) در دسترس کاربران خواهند بود. 

سرویس PlayStation Now به مشترکان خود اجازه می‌دهد تعداد قابل‌توجه‌ای از بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 (PlayStation 4) را به‌صورت استریم تجربه کنند. سونی همچنین امکان دانلود مستقیم را بازی‌ها را نیز فراهم کرده است. اخباری نیز راجع به اضافه شدن قابلیت استریم فیلم به این سرویس اضافه شده است که البته تاکنون چیزی تایید نشده است. 

Dead Cells

شرکت سونی سال گذشته اعلام کرد سرویس PS Now کاملا روی کنسول پلی‌استیشن 5 (PlayStation 5) پشتیبانی خواهد شد. کنسول جدید سونی در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و در رقابت با کنسول مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس سری ایکس (Xbox Series X) خواهد رفت. در دیگر اخبار مربوط به شرکت سونی، اخیرا شایعاتی دال بر برگزاری رویداد بعدی پلی‌استیشن 5 در ماه جاری منتشر شده است. این شرکت همچنین به تازگی مطلبی راجع به لوازم قابل استفاده روی کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر کرده است. جدیدترین قسمت از برنامه State of Play با محوریت بازی‌های PS4 و PS VR نیز در بامداد ۱۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد.


منبع Psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده