نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

Halo Infinite با برند نوشیدنی‌ های انرژی‌زا Monster همکاری می‌کند

قرارداد تبلیغاتی مایکروسافت و برند نوشیدنی‌های انرژی‌زا Monster آیتم‌های ویژه‌ی درون بازی Halo Infinite و چند جایزه‌ی بزرگ را برای شماری از خریداران این محصولات به‌دنبال خواهد داشت.

با عرضه کنسول‌ ایکس ‌باکس سری ایکس که ظاهراً توسط مایکروسافت برای اوایل ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده، انتظار می‌رفت Halo Infinite جزء اولین بازی‌هایی باشد که کاربران نسل جدید کنسول‌های ایکس‌باکس تجربه می‌کنند. بااین‌حال تاریخ انتشار این بازی در کمال ناباوری به یک سال بعد موکول شد. شاید بتوان اذعان داشت که هیچ یک از طرفداران یا کارشناسان چنین انتظاری نداشتند اما به نظر می‌رسد که باوجود تعویق زمان انتشار این بازی، تبلیغات مایکروسافت برای آن همچنان ادامه دارد.

براساس اعلام خبرگزاری Xbox Wire، یک قرارداد همکاری تبلیغاتی بین Halo Infinite و برند نوشیدنی‌های انرژی‌زا Monster Energy Drink به ثبت رسیده که بر این اساس، از تاریخ یکم سپتامبر (امروز) تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (دی‌ماه ۹۹) طرفداران می‌توانند با خرید یک سری قوطی‌های منتخب از نوشیدنی‌های مانستر، آیتم‌های ویژه‌ی داخل بازی را برای خود ذخیره‌سازی کنند. این موارد شامل اسکین‌های ویژه و سقف ۳۰ دقیقه زمان Double XP که امتیازات جمع‌آوری شده‌ی شما را دوبرابر می‌کند خواهند بود. برای این منظور باید رسید خرید خود را نگه داشته و با مراجعه به وبسایت اختصاصی www.Monster-Halo.com امتیاز خود را ثبت کنید.

محصولات ویژه Monster Energy Drink با همکاری هیلو اینفینیت

۱۰ نفر از خریداران خوش شانس این نوشیدنی‌ها برنده یک سفر رایگان به پاریس فرانسه و تجربه جذاب و هیجان انگیز پرواز در جاذبه صفر در مرکز Zero-Gravity Flight خواهند شد. این افراد ضمن دریافت هزینه پرواز و هتل محل اقامت، مبلغ ۱۰۰۰ دلار پول نقد را نیز دریافت خواهند کرد. علاوه‌بر این، ۱۰۰ نفر دیگر از خریداران نیز برنده یک کنسول ایکس‌باکس سری ایکس می‌شوند. یک فیلتر اسنپ چت مخصوص نیز به‌عنوان بخشی از این همکاری در دسترس کاربران قرار گرفته که امکان گشت‌و‌گذار در دنیای Halo را فراهم می‌کند.

این قرارداد تبلیغاتی قبل از اعلام تأخیر در زمان عرضه بازی به ثبت رسیده اما بالاجبار باید سرموقع اجرایی شود. Halo Infinite در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌ باکس وان و پی سی این بازی را دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه با تعویق زمان انتشار بازی، برنامه‌ی مایکروسافت برای انتشار بخش بخش محتوای بازی لغو شده و به‌صورت یکجا منتشر خواهد شد.

آیتم های ویژه بازی هیلو اینفینیت در همکاری با نوشیدنی های انرژی زا مانستر

اسکین های سلاح های هیلو اینفینیت برای Monster Energy Drink

در دیگر اخبار مرتبط با بازی هیلو اینفینیت، اظهارات رئیس استودیوی Certain Affinity در خصوص همکاری این شرکت با 343Industries را در روند توسعه این پروژه را داشتیم. ضمن این که نویسنده‌ی با سابقه‌ی سری Halo یعنی Joseph Staten برای کمک به بخش داستانی بازی Halo Infinite به تیم سازنده‌ی این بازی پیوسته است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده