// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

نویسنده سابق بازی های هیلو برای کار روی بخش داستانی Halo Infinite به تیم سازنده کمک می‌کند

نویسنده‌ی با سابقه‌ی سری Halo یعنی Joseph Staten برای کمک به بخش داستانی بازی Halo Infinite به تیم سازنده‌ی این بازی پیوست.

بازی Halo Infinite جدیدترین قسمت از مجموعه پرطرفدار Halo است که توسط استودیوی 343 اینداستریز برای پلتفرم ایکس ‌باکس در حال توسعه است. در طی جدیدترین اخبار مشخص شده است که جوزف استاتن (Joseph Staten)، یکی از اعضای با سابقه‌ و مطلع به سری Halo، به تیم سازنده‌ی بازی Halo Infinite پیوسته است و روی کمپین این بازی کار خواهد کرد. این خبر ابتدا توسط بلومبرگ گزارش شد و خود استاتن این اقدام را در توییتر تأیید کرد. او در یک توییت اعلام کرد:

من از پیوستن به تیم Halo برای کمک به آن‌ها برای عرضه‌ی بازی Halo Infinite هیجان زده‌ام. در حین اینکه تیم سازنده در راه ساخت کمپین این بازی قدم برمی‌دارد، من از رهبران قدر فعلی تیم پشتیبانی خواهم کرد و به آن‌‌ها کمک می‌کنم تا بهترین کار خود را انجام دهند.

بازی Halo Infinite قرار بود در ماه نوامبر درکنار کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه شود اما پس از نمایش آن در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس و نارضایتی کاربران از کیفیت بازی، انتشار آن به سال آینده موکول شد. کریس لی (Chris Lee)، رئیس استودیو، در این‌باره گفت: «ما تصمیم دشواری را برای تغییر زمان عرضه‌ی بازی به سال ۲۰۲۱ گرفته‌ایم زیرا می‌خواهیم مطمئن شویم که تیم زمان کافی برای ارائه یک تجربه بازی Halo هم سطح با توقعات ما را داشته باشد.»

انتصاب استاتن تنها چند ماه قبل از زمانی‌که از ابتدا قرار بود بازی عرضه شود، نشان می‌دهد که با تغییرات بزرگی در بازی Halo Infinite روبرو خواهیم شد. پیش از این استاتن در استودیو بانجی (Bungie) اسکریپت‌های سه نسخه‌ی اول سری هیلو را نوشته و کات سین‌های این سه بازی را کارگردانی کرده بود. وی همچنین یک رمان موفق نیز براساس این سری نوشته است. او پیش از ترک استودیو بانجی در سال ۲۰۱۳، نویسنده و کارگردان خلاق بازی Destiny بود.

به‌طور خلاصه اگر هدف تیم سازنده‌ این باشد که بازی Halo Infinite را به فرم کلاسیک Halo برگرداند، استاتن شخصی است که این کار را شدنی خواهد کرد. البته برای دیدن نتایج این کار فقط می‌توانیم منتظر بمانیم. هیلو اینفینیت، کماکان طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار است روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود. 

Joseph Staten جر تیم هیلو اینفینیت


منبع theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده