نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

Certain Affinity در فرایند توسعه Halo Infinite به 343Industries کمک می‌کند

رئیس استودیوی Certain Affinity در اظهارات جدید خود، همکاری این شرکت با 343Industries را در روند توسعه بازی Halo Infinite تأیید کرد.

بازی Halo Infinite جدیدترین قسمت از مجموعه پرطرفدار Halo است که توسط استودیوی 343 اینداستریز برای پلتفرم ایکس‌باکس توسعه‌ داده می‌شود. اما این استودیوی آمریکایی قبلاً اعلام کرده که شرکت‌های Sperasoft و Skybox Labs سازندگان Halo Infinite را در امر توسعه این پروژه کمک می‌کنند. امروز شرکت Certain Affinity نیز خبر همکاری خود با توسعه‌دهندگان 343 را رسماً تأیید کرده و اعلام می‌کند که از ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در فرایند ساخت قسمت جدید هیلو نقش داشته است.

مکس هابرمن (Max Hoberman)، مؤسس و مدیرکل استودیوی Certain Affinity در این خصوص می‌گوید:

«بازی Halo Infinite یک پروژه بلند مدت و جاه‌طلبانه است که درکنار ارائه‌ی تجربیات جدید، روی اصل پایبندی به اصول بنیادی این مجموعه تأکید دارد. این ترکیب می‌تواند تجربه هیجان انگیزی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد. تیم توسعه‌دهندگان ما با بهره‌گیری از سابقه‌ی طولانی و ارتباط عمیق خود با مجموعه‌ی Halo مفتخر است تا 343 را در این امر همراهی کند.»

صفحه استارت بازی Halo Infinite

شرکت آمریکایی سرتین افینیتی یک استودیوی ساخت و توسعه‌ی بازی‌های ویدیوی است که ساختمان اصلی آن در شهر آستین از ایالت تگزاس واقع شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط مکس هابرمن تأسیس شده و تعدادی از کارکنان سابق استودیوی بانجی نیز در آن فعالیت دارند. Certain Affinity سابقه‌ی همکاری در توسعه‌ی بازی‌های سری هیلو را در کارنامه دارد. بازی‌های Halo 2، Halo: Reach ،Halo 4 و Halo: The Master Chief Collection در میان آثاری که این شرکت سابقه کار روی آن‌ها را دارد، قرار می‌گیرند.

انتشار بازی Halo Infinite بعد از تصمیم توسعه‌دهندگان مبنی بر تعویق زمان عرضه، به سال ۲۰۲۱ موکول شد. همچنین گفته می‌شد که بخش داستانی و چندنفره بازی ممکن است جداگانه عرضه شود، اما نهایتاً مدیران مایکروسافت تصمیم به انتشار یکجای محتوای بازی در سال ۲۰۲۱ گرفتند.

Halo Infinite در زمان عرضه از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی ایکس ‌باکس سری ایکس پشتیبانی خواهد کرد. بخش چندنفره این بازی نیز به‌صورت رایگان (free-to-play) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در سایر اخبار مرتبط با بازی جدید هیلو داشتم که برخلاف شایعه‌هایی مبنی بر عدم انتشار Halo Infinite روی ایکس‌باکس وان، کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز این بازی را دریافت خواهد کرد.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده