// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

بیش از ۲۰ بازی مختلف در افتتاحیه Gamescom 2020 حضور خواهد داشت

جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بیش از ۲۰ بازی مختلف برای حضور در افتتاحیه گیمزکام 2020 درنظر گرفته شده است.

در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد دیجیتالی گیمزکام 2020 هستیم و چندی پیش اعلام شد که مایک شینودا وظیفه آهنگسازی این افتتاحیه را برعهده دارد. این در حالی است که جف کیلی، برگزار کننده مراسم افتتاحیه گیمزکام 2020، موارد هیجان‌انگیز بیشتری را برای کاربران درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که ۲۰ بازی مختلف در مراسم افتتاحیه گیمزکام 2020 حضور دارند. البته اعلام نشده که چه تعداد از این بازی‌ها، بازی‌های جدید خواهند بود و برای فهمیدن این موضوع، باید تا زمان برگزاری مراسم افتتاحیه در ششم شهریور ماه منتظر بمانیم. بااین‌حال اگر مراسم پیش روی را همانند سال گذشته درنظر بگیریم، انتظار می‌رود تعدادی بازی بزرگ در میان نمایش‌ها وجود داشته باشد.

رویداد گیمزکام 2020 تا تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۰ اوت) ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود در روزهای آینده اخبار بیشتری حول برنامه‌های این رویداد در دسترس قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده