// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 بسته الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد

حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 در جواب به یکی از کاربران در توییتر اعلام کرده که این بازی دارای بسته الحاقی رایگان خواهد بود.

یکی از نکات جالب در مورد بازی The Witcher 3: Wild Hunt، این بود که استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر مجموعه The Witcher، بسته الحاقی‌های رایگان متعددی را در اختیار کاربران قرار داد که هر کدام از آن‌ها به‌نحوی تجربه‌ی متنوع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌داد؛ موردی‌که در اکثر بازی‌های ویدیویی در قالب بسته الحاقی‌های ارزان‌قیمت ارائه می‌شود. دراین‌میان سوالی که وجود دارد، این است که آیا بازی Cyberpunk 2077 هم دارای DLCهای مشابه‌به ویچر 3 است؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر از حساب کاربری سایبرپانک 2077 پرسیده است که «آیا سایبرپانک 2077 هم همانند برادر بزرگ‌تر خود [ویچر 3] دارای بسته الحاقی رایگان است؟» در جواب به این کاربر، حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 با انتشار یک گیف رسما اعلام کرد بازی سایبرپانک 2077 دارای محتویاتی است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.  

اگر بخواهیم همانند بازی قبلی سی‌دی پراجکت در نظر بگیریم، احتمال دارد شاهد بسته الحاقی رایگان، درکنار بسته الحاقی‌های پولی باشیم که در قالب آیتم‌های تزئینی مختلفی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به ادعای طراح ارشد بازی سایبرپانک 2077 اشاره کرد که این بازی، تجربه‌ای عمیق‌تر را نسبت‌به The Witcher 3 ارائه می‌دهدبازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در آینده هم برای گوگل استیدیا، پلی ‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده