// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

افزایش احتمال رونمایی از بازی Injustice 3 با توجه به حضور اد بون در رویداد DC FanDome

دی‌سی تایید کرد که اد بون، بازی‌ساز ارشد شرکت NetherRealm Studios که آن را با «مورتال کمبت» و «اینجاستیس» می‌شناسیم، در رویداد DC FanDome حضور دارد. آیا وی می‌خواهد از «اینجاستیس 3» رونمایی کند؟

دی‌سی به خوبی طی روزهای اخیر میزان توجه مخاطبان به رویداد DC FanDome را افزایش داده است؛ رویدادی که ۲۴ ساعت زمان می‌برد، به‌صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود و همه می‌توانند بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای به تماشای آن بپردازند. طی روزهای اخیر هم مدام شاهد اخبار بازی و اخبار سینما و تلویزیون جذابی بوده‌ایم که انتظارات همگان از برنامه‌های پیش‌رو را افزایش داده‌اند.

اولین تریلر فیلم Zack Snyder's Justice League در DC FanDome پخش می‌شود، جیمز گان نخستین تصاویر از فیلم The Suicide Squad را در DC FanDome نشان طرفدارها می‌دهد، مت ریوز در DC FanDome به صحبت درباره‌ی فیلم جدید «بتمن» می‌پردازد و استودیو راک استدی نیز نخستین تیزر تریلر بازی «جوخه انتحار» را همین‌جا پخش می‌کند. تازه تک‌تک این‌ها اخبار رسمی هستند و اگر حتی فقط نیمی از شایعه‌های مطرح‌شده راجع به DC FanDome درست از آب دربایند، هیچ‌کدام از طرفدارهای دی سی نباید آن را از دست بدهند؛ چه گیمر باشند، چه سینمارو، چه تماشاگر تلویزیون و چه مطالعه‌کنندگان کتاب‌های کمیک.

یکی از شایعه‌های مطرح‌شده درباره‌ی DC FanDome نیز همان‌گونه که می‌دانید، مرتبط با رونمایی از بازی Injustice جدید بود. چند روز قبل هم کمیک Injustice: Year Zero به شکل رسمی معرفی شد و امید طرفدارها به دیدن بازی «اینجاستیس 3» را بالاتر برد. البته که ما خود به خود باتوجه‌به زمان عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11 و بسته‌ی الحاقی نسبتا بزرگ آن، احتمال می‌دادیم که اکنون ندررلم کاملا روی بازی بعدی خود متمرکز شده باشد. ولی حالا که می‌دانیم اد بون، کارگردان شماره یک آثار این استودیو بازی‌سازی قطعا در رویداد DC FanDome حضور دارد، خواه یا ناخواه گیمرها و مخصوصا افراد علاقه‌مند به بازی‌های فایتینگ/مبارزه‌ای با توجه بیشتری برنامه‌ی دی‌سی در تاریخ ۲۲ اوت (۱ شهریور) را دنبال می‌کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده