نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: زمان عرضه بازی Street Fighter 6 به دلیل مشکلات تولید به‌تعویق افتاد

در حالیکه بسیاری منتظر معرفی بازی Street Fighter 6 هستند، اما باتوجه به شایعه‌ منتشر شده به‌نظر می‌رسد به‌دلیل مشکلات پیش‌آمده در روند تولید بازی، فعلا خبری از عرضه آن نخواهد بود.

به‌جرات می‌توان ادعا کرد یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی به سری فایتینگ و مبارزه‌ای استودیوی کپکام (Capcom) یعنی Street Fighter تعلق دارد. اثری که برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۷ متولد شد و رفته‌رفته توانست طرفدران زیادی را به‌دست آورد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید آخربن نسخه از سری Street Fighter در سال ۲۰۱۶ با نام Street Fighter 5 منتشر شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که چندی پیش شایعاتی به گوش رسید که بازی Street Fighter 6 تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار می‌شود. در حالیکه بسیاری کم‌کم خود را برای تجربه آن آماده می‌کردند، ساعاتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که به‌نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر دیدن بازی در قفسه‌های فروشگاه‌ها باشیم.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی اذعان کرد بازی Street Fighter 6 به‌دلیل مشکلات فنی در روند ساخت بازی با کمی تأخیر روبه‌رو شده است. با استناد به اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده پس از آزمایش‌های مختلف از بازی و واکنش‌های ضدونقیض درونی، این تصمیم را اتخاذ کرده است. 

با تمام این اوصاف احتمالا انتشار محتوای جدید برای بازی Street Fighter 5 از جانب کپکام، بیشتر جهت خریدن وقت برای تمرکز بیشتر روی تولید نسخه بعدی این مجموعه دوست‌داشتنی است.

البته باید توجه داشته باشید که تمام این احتمالات، شایعه و حدس‌وگمانی بیش نیست و تا زمان تایید رسمی کپکام نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبتی کرد. اگر شما هم از علاقه‌مندان قدیمی مجموعه Street Fighter هستید، لطفا نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده