نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Street Fighter 6 احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

طبق گفته‌های کپکام درخصوص مسابقات Capcom Cup 2021، احتمالاً بازی Street Fighter 6 در اوایل سال ۲۰۲۱ و چند ماه قبل از برگزاری این مسابقات عرضه خواهد شد.

بعد از مدت‌ها پشتیبانی از Street Fighter 5 گویا این بازی به پایان خود نزدیک شده است. از زمان انتشار این بازی در سال ۲۰۱۶، تاکنون کاراکترهای زیادی برای آن عرضه شده‌اند و فهرست مبارزان این بازی روز به روز کامل‌تر شده است. با گذشت سه سال از انتشار این بازی محبوب، باید به آینده این مجموعه نیز فکر کرد. حال باتوجه به اخبار جدید کپکام به نظر می‌رسد که خبرهایی از انتشار بازی Street Fighter 6 در راه است.

کپکام اعلام کرده بود که برنده مسابقات Capcom Cup 2020 به صورت مستقیم نمی‌تواند به مسابقات سال ۲۰۲۱ وارد شود. حال این موضوع چه اهمیتی دارد؟ از این صحبت می‌توانیم نتیجه بگیریم که Capcom Cup یا همان مسابقات مبارزه‌ای که هرساله زیر نظر کپکام برگزار می‌شود، حداقل تا سال ۲۰۲۱ به‌صورت رسمی برگزار خواهد شد. ولی مسابقات سال ۲۰۱۵ نیز همین اتفاق برای بازی Ultra Street Fighter 4 نیز رخ داد و برنده این مسابقات نتوانست به‌صورت مستقیم وارد مسابقات سال ۲۰۱۶ شود. دلیل این امر هم انتشار بازی Street Fighter 5 چند ماه پس از برگزاری مسابقات بود و مسابقات سال ۲۰۱۶ نیز به همین دلیل به کلی تغییر کرده بود. احتمالاً همین موضوع نیز برای مسابقات سال ۲۰۲۱ نیز رخ بدهد و بازی Street Fighter 6 چند ماه قبل از برگزاری مسابقات، عرضه شود. این مسابقات معمولاً در اواخر هر سال برگزار می‌شوند.

به یاد داشته باشید که این موضوع تنها یک حدس و گمان است و تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر عرضه بازی Street Fighter 6 منتشر نشده است. البته کپکام بدون دلیل خاصی چنین تصمیم مهمی را نمی‌گیرد. با وجود اینکه انتشار بازی بعدی این مجموعه محبوب در سال ۲۰۲۱، زمان سریعی به‌نظر می‌رسد، ولی باز هم امر غیرممکنی نخواهد بود. باید صبر کنیم تا اخبار رسمی از طریق کپکام منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده