// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Street Fighter V را به مدت دو هفته رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای از تاریخ ۱۵ مرداد ماه می‌توانند بازی Street Fighter V را با تمام کاراکترهای آن به مدت دو هفته رایگان تجربه کنند. 

روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه و ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران لایو استریم بازی Street Fighter V با محوریت نمایش و معرفی کاراکترهای فصل پنجم پخش می‌شود. بااین‌حال کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر استریت فایتر 5، در جریان رویداد Japan Fighting Game Publisher’s Roundtable مورد جدیدی را برای جذب بیشتر کاربران به بازی معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۵ مرداد بازی Street Fighter V را با تمامی کاراکترهای خود (۴۰ کاراکتر) به مدت دو هفته رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی کپکام نسخه چمپیونز ادیشن را رایگان خواهد کرد که ویژگی‌های گیم‌پلی جدیدی نظیر V Skill دوم برای هر کاراکتر را در اختیار کاربران قرار داده است. 

در لایو استریم ۱۵ مرداد ماه جدا از معرفی کاراکترهای فصل پنجم، کپکام اطلاعاتی را از آینده بازی استریت فایتر V منتشر می‌کند که شامل اخباری حول مسابقات esports، آپدیت جدید برای کاراکترها و سایر موارد می‌شود. کاربران امیدوار هستند که در این رویداد موارد هیجان‌انگیزی به‌نمایش گذاشته شود. بازیکنان با خرید نسخه چمپیونز ادیشن بازی Street Fighter V به بیش ۴۰ کاراکتر، ۳۴ زمین مسابقه و بیش از ۲۰۰ اسکین برای کاراکترها دسترسی پیدا خواهند کرد.

سث، آخرین کاراکتر اضافه شده به بازی Street Fighter 5 است که او را با طراحی کاملا جدید مشاهده کردیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پنج کاراکتر فصل پنجم چه شخصیت‌هایی هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده