// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

Sekiro: Shadows Die Twice بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است

اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده است که فروش کلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرده است.

دیروز بود که اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Sekiro: Shadows Die Twice، اعلام کرد که در ماه اکتبر آپدیت جدید این بازی با محوریت اضافه شدن ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این در حالی است که جدا از این مورد، اکتیویژن اطلاعاتی را هم از آمار فروش سکیرو، منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن در وبسایت رسمی خود اعلام کرده که فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که فروش کلی بازی از روی تمامی پلتفرم‌ها محاسبه شده است. به‌نظر می‌رسد سکیرو در حال تجربه‌ی فروشی با سرعت ثابت از زمان عرضه در سال گذشته تابه‌امروز است. 

سکیرو در ۱۰ روز ابتدایی عرضه خود توانست دو میلیون نسخه فروش داشته باشد که این رقم در آگوست ۲۰۱۹ به ۳.۸ میلیون نسخه رسید. حال با گذشت تقریبا یک سال از آخرین گزارش فروش Sekiro: Shadows Die Twice، این بازی توانسته ۱.۲ میلیون نسخه دیگر هم فروش داشته باشد که برای یک بازی با ساختار سکیرو و چالش‌های آن، رقم خوبی به حساب می‌آید. همچنین کسب جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۹ هم موردی است که به فروش بیشتر این بازی کمک کرده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده