// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

حالت باس فایت، اسکین و محتوای تازه در آپدیت جدید Sekiro: Shadows Die Twice

در تاریخ هشت آبان ماه آپدیت رایگان Sekiro Shadows Die Twice با محوریت ایجاد ویدیو راهنما و همچنین تکرار مجدد نبرد با باس‌های بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در بهار سال گذشته روانه بازار شد و توانست لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را هم از آن خود کند. ساختار گیم‌پلی و مکانیسم‌های مبارزه‌ای سکیرو، موردی بود که آن را از سایر بازی‌های سولزبورن جدا می‌کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) آپدیت جدیدی برای Sekiro Shadows Die Twice روی کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود که ویژگی‌های جدید و جالبی را به بازی اضافه می‌کند. اولین ویژگی، Reflections of Strength نام دارد که به شما اجازه می‌دهد به واسطه‌ی مجسمه‌های بودا داخل بازی، با تمام باس‌هایی که شکست داده‌اید، مجددا وارد مبارزه شوید (پشت سر هم با آن‌ها روبه‌رو شوید). به‌عبارتی حالتی شبیه‌به Boss Rush که در بازی‌های ویدیویی با محوریت نبرد با باس‌ها قرار داده می‌شود. 

اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Sekiro: Shadows Die Twice، اعلام کرده که این ویژگی، تمرین خوبی برای کسب مهارت و حضور در Gauntlets of Strength است. Gauntlets of Strength، نام ویژگی دومی است که در جریان این به‌روزرسانی رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در اینجا اگر بمیرید، هیچ چک‌پوینتی یا فرصت دوباره‌ای وجود ندارد و مستقیم به ابتدای بازی بر می‌گردید و تمامی پیشرفت‌های شما از بین می‌رود! 

مقاله‌های مرتبط:

از دیگر مواردی که در جریان آپدیت هشت آبان ماه به بازی سکیرو اضافه می‌شود، می‌توان‌به Remnants اشاره کرد. ازاین‌پس بازیکنان می‌توانند یک ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای را به‌عنوان راهنما برای بخش‌های مختلف بازی تهیه و آپلود کنند (به همراه یک پیام متنی برای ویدیو خود). اگر این ویدیو مورد توجه کاربران قرار بگیرد و آن را بپسندند، بازیابی نوار سلامت شما به‌صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین لباس جدیدی هم برای کاراکتر ولف، قهرمان داستان، در نظر گرفته شده است که ظاهر متنوع و متفاوتی نسبت‌به لباس اصلی دارد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا خود را با Reflections of Strength یا Gauntlets of Strength به چالش می‌کشید؟ 

استفاده از ویدیو راهنما برای محیط‌های Sekiro Shadows Die Twice


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده