نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

بازی کارتی سریال Umbrella Academy ساخته خواهد شد

اخیرا مشخص شده است که یک بازی کارتی با محوریت سریال Umbrella Academy در دست ساخت قرار دارد.

فصل دوم سریال Umbrella Academy محصول نتفلیکس که اقتباسی از یک کمیک کالت است، فردا منتشر خواهد شد. حال بنابر اخبار بازی؛ شرکت دارک هورس کمیکس (Dark Horse Comics) و استودیو 71 گیمز (Studio71Games) به‌صورت رسمی خبر ساخت بازی کارتی Umbrella Academy را اعلام کرده‌اند. بازیکنان در این بازی می‌توانند در نقش هرکدام از هفت شخصیت اصلی بازی یعنی فایو، سیانس، اسپیس بوی، دِ رومر، دِ هارِر، دِ کارکن و وانیا قرار بگیرند.

هرکدام از این شخصیت‌ها نیز قدرت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. قدرت‌ها و قابلیت‌هایی که حین مبارزه با شخصیت‌های شرور مجموعه همچون دکتر ترمینال و هیزل و چا-چا به‌کار خواهند آمد. از آن‌جایی که با مجموعه Umbrella Academy طرف هستیم، حین تجربه بازی شخصیت‌های اصلی نیز ممکن است به نبرد با یکدیگر بپردازند. 

جعبه بازی کارتی Umbrella Academy

سازندگان کمیک Umbrella Academy یعنی جرارد وی و گابریل با در بیانیه‌ای درباره بازی کارتی Umbrella Academy یه قرار زیر مواردی را به دست دادند:

«ما از بازخورد ممتد هواداران و استقبال [آن‌ها] از Umbrella Academy هیجان‌زده‌ایم. عشق ما نسبت به این قصه‌ها و شخصیت‌ها، دلیل هیجان‌ ما برای همه شما است که بتوانید به کمک بازی کارتی Umbrella Academy ساخته استودیو ۷۱، خودتان شخصا آن‌ها [قصه‌ها و شخصیت‌ها] را تجربه کنید.»

اطلاعات بیشتر در مورد این بازی کارتی را می‌توانید در صفحه‌ی کیک‌استارتر آن مطالعه کنید. در دیگر اخبارِ مربوط به مجموعه Umbrella Academy، به تازگی ویدیویی از افتتاحیه فصل دوم این سریال منتشر شده است. اولین تریلر از فصل دوم سریال Umbrella Academy نیز در ماه گذشته منتشر شد. شما همچنین می‌توانید نقد فصل اول سریال Umbrella Academy را در زومجی مطالعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده