نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰

ویدیو افتتاحیه فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

شبکه نتفلیکس سه دقیقه ابتدایی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که در آن شاهد یک نبرد حماسی برای جلوگیری از آخرالزمان جدید هستیم.

ادامه این خبر ممکن است پایان فصل اول سریال The Umbrella Academy را برای شما فاش کند

.

.

.

سرانجام فردا فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد و اولین نقدهای فصل دوم این سریال ابرقهرمانی نیز منتشر شده که در حال حاضر خواهران و برادران هارگریوز توانسته‌اند تحسین منتقدان را به‌دنبال داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی از سه دقیقه ابتدایی فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا منتشر شده است. اگرچه در پایان فصل اول دیدیم که وانیا در سال ۲۰۱۹ باعث شروع آخرالزمان شده بود، اما ظاهرا سفر به گذشته برای پیدا کردن راهی که جلوی این موضوع را بگیرد، نیز نتیجه نداده است. نامبر فایو پس از سفر به گذشته در یک منطقه جنگی در اوایل دهه ۶۰ میلادی از پورتال خارج می‌شود.

در طول این ویدیو متوجه می‌شویم که شوروی به آمریکا حمله کرده و اکنون در دالاس در حال جنگ هستند و پس از آن ابرقهرمانان وارد می‌شوند تا به جنگ خاتمه دهند. در ابتدا شاهد ورود وانیا هستیم که دیگر قرار نیست باعث شروع آخرالزمان شود و اینبار در حال کمک است و در ادامه دیگر خواهر و برادران هارگریوز وارد صحنه نبرد می‌شوند، اما بمباران اتمی باعث شروع یک آخرالزمان جدید می‌شود. بااین‌حال، هیزل پیش از اینکه بمب‌های اتمی فرود بیایند، وارد صحنه شده و به نامبر فایو می‌گوید که باید با همکاری یکدیگر جلوی تغییر جدول زمانی و رخ دادن آخرالزمان در دهه ۶۰ میلادی را بگیرند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، به‌همراه کلم فیور، کمرون بریتون، ریتو آریا، یوسف گیت‌وود، مارین آیلند، تام سینکلیر، کریس هلدن رید و جیسون برایدن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. به‌تازگی تصویر جدیدی از فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور نسخه کودکی شخصیت پوگو، یک شامپانزه بسیار باهوش که توانایی حرف زدن دارد و درواقع دستیار و دست راست رجینالد هارگریوز بود، هستیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده